BİTENLER #7

biten ürün yorumları

Merhaba.
Bugün bloğumda Eylül-Ekim ve Kasım ayı içerisinde biten kozmetik ürün yorumlarım var.
Bakalım son zamanlarda neler bitirmişim,hangilerini sevmişim? :)

bath and body works midnight pomegranate vücut spreyi

Victoria's Secret Boombshell Parfüm:2015 yazında hediye gelen bu parfümü 2 yazdır çok severek kullandım.Yaz aylarında tatlı,hafif ve ama kalıcı kokular arıyorsanız kesinlikle bir yerlere not edin ve mutlaka bakın derim.:)Bir çok kişi kalıcılığını yetersiz bulsa da benim için gayet iyi iş çıkardı,gün içerisinde tazeleme ihtiyacı hissetmedim ve hangi parfümü kullandığıma dair pek çok soru da aldım.:) Boombshell'in notalarında ise çarkıfelek meyvesi,vanilya orkidesi,Shangri-la sarı şakayık çiçeği ve İtalyan çam ağacı esansları bulunuyormuş.Parfümün fiyatı 250-300 TL civarı set olarak almak daha avantajlı.Kesinlikle tekrar alacağım ürünlerden.:)

Bath and Body Works Midnight Pomegranate Vücut Spreyi:Aldığımdan beri elimden düşürmediğim  bu vücut spreyini yaz-kış demeden kullandım.:)Çoğu zaman parfüm yerine bu spreyi kullandım diyebilirim,kalıcılığı vücut losyonu ile desteklendiğinde gayet iyi.İçerisinde nar,ahududu,blackberry,paçuli,misk,anason,vanilya,yasemin,sandal ağacı,tarçın esansları bulunuyor,Tatlı ve yoğun bir koku özellikle kırmızı meyveler baskın.Severek kullandığım için parfümünü de denemeyi düşünüyorum.:)

dove salatalık özlü deodorant

Dove Go Fresh Deodorant:Deodorant kullanmayı çok sevmem aslında,uzun zamandır da kullanıyordum.Fakat bir indirim döneminde Go Fresh'in alkol içermediğini  ve de çok sevdiğim salatalık ve yeşil çay esansları içerdiğini görünce denemek istedim.Kokusu çok ferah ve temiz,48 saate kadar olmasa da gün boyu koruma sağladı diyebilirim.Tekrar almayı düşünüyorum.:)

pantene saç uçları serumu

John Frieda Full Repair Saç Maskesi:Boyalı,yıpranmış,işlem görmüş saçlar için olan bu bakım maskesinin onarıcı olduğunu düşünmüyorum.Saçımda kalıcı bir değişiklik yaratmadı ama daha yumuşak olmasını ve kolay  taranmasına yardımcı olduğunu söyleyebilirim.

Pantene Kırık Saç Uçlarını Onarım Serum:Saçlarım çok kuru haliyle ne kadar dikkat edersem edeyim,düzenli kesim yaptırmama rağmen saç uçlarında kırıklar mutlaka oluyor.Bende kırık oluşumunu önlemek,olanları gidermek için bu serumu denedim fakat onarıcı herhangi bir etkisin görmedim.Kıvamı yağ gibi kuru veya nemli saç uçlarıma uyguladığımda yumuşaklık ve parlaklık veriyor ama etkileri o anlık.Kırık görünüme bir nevi makyaj yapıyor da diyebiliriz.:)Tekrar almayı düşünmüyorum bu konuda gerçekten işe yarar bir ürün arayışındayım.

The Body Shop Argan Yağlı Duş Jeli:Uzun zamandır kullandığım bir ürün kokusu biraz yoğun olduğu için (sanırım argandan dolayı) daha çok kış aylarında kullandım.Köpürmesi gayet iyi,ciltte çok kuruluk yapmıyor ama bir daha alacağımı sanmıyorum.Zaten bir ton duş jeli varken almaya sıra gelmez.:)

ecowell organik tonik

Vichy Termal Su Spreyi:Termal su spreylerini çok severek kullanıyorum,Vichy'nin ki de gayet başarılı.Cildi rahatlatıyor,nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyor.Minik boy olduğu için sürekli çantamda taşıdım ve ihtiyaç duyduğum her na kullandım,tekrar alabilirim.:)

Ecowell Onarıcı El ve Tırnak Bakım Kremi:Organik,temiz içerikli olan ürünleri zaten severek kullanıyorum,bu kremde onlardan biri oldu.Kıvamı losyon gibi,emilimi kolay,elleri yumuşacık yapıyor ve tırnak bakımına da destek sağlıyor.Kokusu da oldukça hafif,elimdeki kremler bittikten sonra tekrar alabilirim.Ecowell ürünleri Watsons mağazalarında ve Lilakutu da satılıyor.

Ecowell Yüz Toniği:İçerisinde papatya özü ve mersin suyu bulunuyor,cildi yatıştırıcı bir etkisi var.Özellikle sivilceli dönemlerde cildi sakinleştirdiğini söyleyebilirim.Sprey şeklinde şişesi de oldukça kullanışlı,sıktığınızda cildinizi ferahlatıp,rahatlatıyor.

Solait 30 Spf Güneş Losyonu:Bu yaz ki tatillerde işime yaradığını söyleyebilirim.Detaylı incelemesine buradan ulaşabilirsiniz.

bepanthol dudak kremi

Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi:Kullandığım çift fazlı ürünler arasında en iyilerden biri diğeri de Neutrogena.Yoğun göz makyajını,maskarayı çok iyi temizliyor.Kirpikleri güçlendirici olduğu yazıyor fakat ben öyle bir etkisini görmedim.Yinede özellikle indirimlerde alacağım ürünlerden.

Nivea El Kremi:Kuru ciltler için olan bu krem bal mumu içeriyor zaten kokusunda da hissedebiliyorsunuz balı.Yapısı yoğun sürdükten sonra emilimi biraz zaman alıyor ve biraz yapışkanlık hissi veriyor.Nemlendirme konusunda başarılı,evde hiç açılmamış yedeği bile var.:)

Bepanthol Dudak Kremi:Uzun zamandır dudak bakımı ile ilgili bir ürün bitirememiştim,elimin altında bir ton ürün olunca bitirmek zor oluyor tabi.:)Krem yapıda,sürdükten sonra kısa sürede emiliyor.Nem amaçlı değilde daha çok onarıcı etkisini sevdim diyebilirim,elimdekiler bittiğinde tekrar alabilirim.

True Eco Beyond Organature Balancing Krem:Hafif bir formüle sahip,içerisinde argan yağı özleri bulunuyor.Günlük nemlendirme için karma,yağlı ciltler için yeterli olabilir.Uyguladıktan sonra hemen emiliyor,cildi rahatlatıyor ve yumuşacık yapıyor.Tabi son zamanlarda cildim kuruduğu için pek yeterli gelmedi.Yine krem arayışlarındayım.:)

 True Eco Beyond Organature Göz Kremi:Nemlendirici yüz kremi ile hemen hemen aynı yapıda sorunu olmayan göz çevresi için yeterli bir nemlendirici.Ama çok kuru ve farklı göz çevresi problemleriniz varsa yeterli gelmeyebilir.Beyond ürünlerine Ankara ve İstanbul da ki mağazalarından yada N11 butiklerinden ulaşabilirsiniz.

gala makyaj temizleme mendili

Garnier Nem Bombası:Tek kullanımlık bu nem maskesini çok beğendim diyemiyorum.Kullandığım anda etkileri güzeldi fakat ertesi gün cildim yine kuruydu.Birkaç tane alıp uzun süre kullanmak gerek.

Watsons Kağıt Maskeler:Cildi dengeleyici ne nemlendirici bu kağıt maskelerin hepsi hemen hemen aynı.Fakat maskenin malzemesi yani kağıdın hem şekli hemde kalınlığı pek iyi değildi bana göre.Yüz şekli yusyuvarlak bir maske yapmışlar ki buda yüzünüze küçük gelebiliyor ve bazı kısımlar açık kalıyor.Kullanılan kağıtta çok sert ve kalın cildim hassas olduğu için epey rahatsız etti.

Kore Cilt Bakım Maskeleri:Elimdeki son Kore maskelerim bitti.:(Maskelerin kağıdı oldukça ince yumuşak yüzünüzde yokmuş gibi bir his veriyorlar.:)Kullanım sonrası verdikleri nem ve canlılık da gayet iyiydi.Farklı Kore maskeleri almaya devam.:)

Dermokil Kil Maskesi:Bu sefer argan yağlı olan kuru ciltler için olanını denemedim ama yine olmadı.Cildim maske sonrası çok kurudu ve gerildi,Ayrıca maske uygulama aşamasında da bazı bölgelerde yanma yaptı,bir daha denemeyi düşünmüyorum.

Cala Makyaj Temizleme Mendili:Bittikçe aldığım bir ürün kendisi,özellikle salatalık özlü olana bayılıyorum.Tüm makyajı çok güzel temizliyor ve cildi kurutmuyor.

Isana Banyo Tozu:Küvet keyif yapmak günün stresinden bedenini uzaklaştırmak isteyenler için ideal.Toz şeklinde bu ürün suya döktüğünüzde bolca köpürüyor.Farklı bitkilerin aromaları ile dinlendirici,canlandırıcı etkiye sahip.Fiyatı da 4-5 TL civarı,Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz.

maybelline lash sensational maskara


Garnier Bb Krem Göz Roll On:Makyaj yapmadığım zamanlar bile kullandığım favori ürünlerimden.Göz çevresindeki yorgun görünüme birebir ve oldukça da hafif.Detaylı incelemesi için Garnier Comcealer linkine tıklayabilirsiniz.

Maybelline Lash Sensational Maskara:Ülkemize geldiğinden beri en çok konuşulan maskaralardan.:)Kimi çok sevdi kimi şikayet etti ama ben seven taraftanım.:)Yedeğini kullanmaya başladım bile.Silikon ve açılı fırçası kirpikleri çok güzel kavrıyor,tek tek ayırıyor.Kıvrık ve uzun bir görünüm veriyor.

Golden Rose Longstay Precise Kaş Kalemi:Kullandığım en iyi kaş kalemlerinden.Asansörlü ve ince uçlu,kaşlarda doğal bir görünüm veriyor.Blogda yorumlama şansım olmadığı için tekrar almayı düşünüyorum.Nyx Micro kaş kalemine epey benziyor ama  15-20 gün gibi bir sürede bitti.:(

Nyx Micro Kaş Kalemi:Bana göre en iyi uygulamayı yapan kalem kendisi.Kullandığım rengi hiçbir yerde yok online dan almayı düşünüyorum.Detaylı yorumlarım için  Nyx Kaş Ürünleri başlıklı yazıma göz atabilirsiniz.



Benim son zamanlarda bitirebildiğim ürünler bunlardı.Sizde durumlar nasıl.?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

17 yorum:

  1. Nyx kaş kaleminden ben de memnunum son zamanlarda.. Victoria's Secret ın bu parfümünü denememiştim,denemeli o zaman..

    YanıtlaSil
  2. The Body Shop argan serisini ben çok seviyorum, garip bir şekilde kokusu dahil, ancak bulamıyorum, marka seriyi kaldırıyor mu diye korkmaya başladım. Neutrogena göz makyaj temizleyicinin de yapısını değiştirmişler, yenisini kullanıyorum şuan ve ben hiç sevmedim, benim de en sevdiklerimdendi halbuki. Siz yeni versiyonu denediniz mi? VS parfüme mutlaka bakacağım. Ellerinize sağlık, darısı yenilerinin başına. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEn görüyorum kalkcağına dair bir şey duymadım. Ne zaman değişmiş ben alalı epey oldu şu an kullanmıyorum, öyleyse üzülürüm. Garner e devam o halde. Umarım beğenirsiniz parfümü,teşekkürler. Sevgiler.

      Sil
  3. ne güzel şeyler bitirmişsin, içlerinde benim de merak ettiklerim var çok =) eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Vuhuuu, deli ürün bitmiş Selinay'cım, süper!!! Ecowell papatyalı toniği pek sevmiştim kullandığımda, sıra gelmiyor ki deneneceklerden alayım... yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya canla başla uğraşıyorum Başak'cım elimdekileri bitirip yenileri alabilmek için napim.:)Valla doğru söylüyorsun benimde öyle oluyor hep,tekrar kullanmaya fırsat bulamıyorum.Teşekkürler canım,sevgiler.

      Sil
  5. Baya ürün bitirmişsin canım.Ecowell toniği ben de severek kullanmıştım.Dove deoorantı şuan kullanıyorum fazla beyaz yapıyor kıyafetlerin koltuk altlarını.
    John Frieda kırmızı maskeden ne memnun kalmıştım ne de kalmamıştım,nötr yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel Ecowell ürünleri genel olarak çok başarılı.Deodorantı çok az kullandığım için öyle bir sorun yaşamadım ama bir daha kullanırsam aklımda olsun.Teşekkürler.:)

      Sil
  6. Bitenlerin yazılarını merakla bekliyorum. Yenilerini de güle güle kullan inş.


    Bu arada blogunla yeni tanıştım. Takipteyim. Instagram'dan da Bana da beklerim.

    Http://makyajbox.blogspot.com
    Ve
    Http://berilcimcime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. lash sensational benim de favorim 3.yü kullanıyorum şu an :) bi de çıkarmak bu kadar zor olmasa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ikincideyim bittikçe alacağım sanırım.Yağlarla kolay temizleniyor bir dene istersen.:)

      Sil
  8. Garnier makyaj temizleyici bittikçe aldığım ürünlerden .Maybelline Lash Sensational ilk geldiğinde pek sevmemiştim ancak şimdi bayılıyorum.Tek sorunu çok zor temizlenmesi bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lash Sensational Maybelline'in en iyi maskaralarından bana göre.:)Garnier makyaj temizleyicisini bende sevdim fakat çok çabuk bitiyor.:(

      Sil
  9. Maybelline Lash Sensational Maskara kirpiklerimi dökmeye başladığı için kullanmıyorum artık..onun yerin e max factor'un false lash epic maskarasını kullanıyorum :) gramajı da gayet başarılı.Vichy Termal Su ve Ecowell Yüz Toniği favorilerim arasında.dove deodorantları sıktığım an nefesimi kestiği için hiç kullanamıyorum :(

    YanıtlaSil