GÜLSHA ARINDIRICI GÜL TOZU VE GÜL SUYU İNCELEMESİ

gülsha ürünleri

Merhaba.
Bugün sizlere Gülsha markasının Arındırıcı Gül Tozu ve Gül Suyundan bahsedeceğim.Cilt bakımında kullandığım ürünlere oldukça dikkat etmeye çalışıyorum ve tercihimi genellikle dermokozmetik ve doğal ürünlerden yana yapıyorum.Kullandığımız renkli kozmetik ürünleri,çevre koşulları,beslenme şekilleri,stres vb. gibi faktörler cilt sağlığımızı olumsuz yönde etkiliyor.Sağlıklı bir cilde sahip olmanın yolları da cildimiz için doğru olan ürünleri kullanmaktan geçiyor.Uçsuz bucaksız kozmetik sektöründe doğu ürünleri bulmak hiç kolay değil tabi ama doğanın en eski güzellik iksiri olan gülü en saf hali ile bizlere sunan Gülsha cilt bakım ürünleriyle artık daha kolay.:)

gülsha arındırıcı gül tozu

Öncelikle Gülsha markasının ürünlerinde Rosa Damascena gülünden elde edilen esansiyel yağ kullanılıyor.Tamamen doğal içerikler kullanılarak üretilen ürünlerde paraben,,alkol,glikol,gluten,parfüm,renklendirici ve sls gibi maddeler bulunmuyor.
Her cilt tipine uygun olarak üretilen Gülsha ürünleri ise şöyle;Arındırıcı Gül Tozu,Tam Gül Suyu,Eşsiz Gül İksiri,Gece Gül İksiri .

gülsha gül tozu kullananlar

Gülsha Arındırıcı Gül Tozu,kavanoz şeklinde bir ambalaja sahip.Ürün miktarı 40 gr.,kullanım süresi ise kapak açıldıktan sonra 6 ay.

gülsha arındırıcı gül tozu

Ürünün kapağını açtıktan sonra ikinci bir kapağı daha var,daha doğrusu kullanımı kolaylaştıran bir mekanizmada diyebiliriz.

gülsha peeling

Kapağın üzerindeki tıpayı açıp,kapağı sağa doğru çevirdiğinizde ürünü tuzluk gibi kullanarak avucunuza dökebiliyorsunuz.Kullanmaya başladığım ilk zamanlarda bu şekilde kullansam da bir süre sonra ürün dökülmediği için bende kapağını tamamen açarak kullanmaya devam ettim.

arındırıcı gül tozu



gülsha gül tozu kullananlar

Gülsha Arındırıcı Gül Tozu,cilt temizliği için uygun günlük bir exfoliant.Kullanımı basit avucumdaki kadar ürünü 1-2 damla su yada gül suyu ile ıslatıp,ardından tüm yüze nazikçe masaj yaparak uyguluyoruz.Ürün ıslandığında hafif çamurumsu bir görünüm oluyor ama bu gözünüzü korkutmasın yapısı oldukça yumuşak,kremsi diyebilirim.Yaklaşık 1 dakika tüm yüzüme masaj yapıyorum,uygulama sırasında köpürme falan olmuyor sonrasında cildimi ılık su ile duruluyorum.

gülsha

Gülsha Gül Tozu cildi kirlerden ve ölü derilerden arındırma konusunda çok başarılı.Daha önce kullandığım pek çok cilt temizleyici üründe yıkama sonrasında tonik işlemine geçtiğimde pamukta mutlaka kir yada makyaj kalıntıları oluyordu.Gülsha yüz temizleme tozunu kullandıktan sonra ise pamukta en ufak bir kir bile olmuyor.Ayrıca cilde berrak ve canlı bir görünüm verdiğini de belirtmeliyim.:)Bana göre oldukça başarılı bir ürün iyi iş çıkarıyor,tek olumsuz yanı ise son günlerde yanaklarımda bir gerginlik,kuruluk hissediyorum.Oda sanırım mevsimsel bir şey,malum havaların soğumasıyla birlikte cilt kuruyor.Bu sorunu da çok merak ettiğim Gülsha Gül Yağını cilt bakım rutinime ekleyerek çözmeyi düşünüyorum.:) (Yağı kullananlar lütfen izlenimlerini benimle yorumda paylaşsınlar.)


gülsha gül suyu kullananlar

Gülsha Tam Gül Suyu sprey formda cam bir şişede 50 ml, tam boyu 200 ml ama o sprey şeklinde değil.Ben pratik olduğu için birde normalde gül suları ile cildim pek iyi anlaşamadığı için küçük boyunu almayı tercih ettim.Ayrıca çantada taşımak içinde ideal,istediğiniz her an uygulama yapabiliyorsunuz.
Cildimi temizleyip,arındırdıktan sonra Gülsha Gül Suyunu 1-2 kez sıkıyorum tüm yüzüme.Ciltteki kuruluğu,gerginliği alıyor ve ferah bir his veriyor yüze.Ayrıca sivilce ve buna bağlı oluşan kızarıklıkları yatıştırmaya da yardımcı olduğunu söyleyebilirim.

gülsha saf gül suyu

Gülsha Gül Suyu ve Gül Tozunun temiz ve doğal içeriği ayrıca vaatlerini yerine getirmesi beni memnun etti.Cildim hassas olmasına karşın herhangi bir sorun da yaşamadım,daha ne olsun? :)
Sizlerde cilt bakımınızda doğal ürünler kullanmayı tercih ediyorsanız Gülsha markasının ürünlerine bakmanızı tavsiye ederim.Gülsha Gül Tozuna 59 TL ye ,Sprey Gül Suyuna 22 TL ye seçili eczanelerden ve online satış adreslerinden ulaşabilirsiniz.

Gülsha  satış noktaları-Gülsha online satış adresinde-http://store.gulsha.com.tr/ 

Sevgi ve güzellik ile kalın.:)





Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

13 yorum:

  1. Toz Arındırıcı'da ne zamandır gözüm var; aslında elimdeki temizleyiciler bitmek üzere, alabilirim. İçindeki Talc beni düşündürdü; fakat o da ıslandığı için çok sorun yaratmasa gerek. Gül yağını ben de merak ediyorum fakat kullanmadım. Belki daha sonra, elimde tonla cilt bakım yağı var çünkü :) Güle güle kullan, bununla ilgili yorumunu okumak süper oldu! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toz cildi çok güzel temizliyor Başak cım fakat normal,hassas ve kuru ciltler için bahar-yaz aylarında kullanmak daha iyi olur gibi. Tabi yağ ile desteklenirse kullanılabilir sanırım. Yağ önerin varsa bekliyorum. Sevgiler.

      Sil
  2. Gül tozu olan toz peeling gerçekten çok ilgimi çekti. Mutlaka bakacağım. Bu sene her zamankinden daha fazla kuruyor benim de cildim ve bir çok arkadaşımda da var bu dert, havalarla ilgili diye düşünüyorum ancak gül yağını hiç denemedim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temiz içerikli bir ürün olduğu için cildiniz çok kuru değilse rahatlıkla kullanabilirsiniz. . Ne yazık ki bu kış ciltler epey zorlancak gibi daha şimdiden böyle o yüzden yağ arayışlarına girdim iyi nemlendirmek gerek. Sevgiler.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. bu markanın gül suyu ile gül yağını kullanmıştım mükemmel :-)) tozu da merak ettim bakacağım şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aklım yağda beğendiysen denemeye değer o zaman. :)

      Sil
    2. ay ben bunu unutmuşum ya toptan :-(( okumuşum da bir de sonra unuttum herhalde.. neyse not aldım şimdi artık unutmam :-))

      Sil
    3. Valla banada oluyor o,not almak işe yarıyor.:)

      Sil
  4. Gülsha'nın ürünleri bir süredir benim de dikkatimi çekiyor. Gül tozu özellikle... Güle güle kullan canım.
    Sevgiler,
    renklidosyam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal ve temiz içerikli olmaları çok güzel,gül tozu da başarılı.Çok teşekkürler canım,sevgiler!

      Sil
  5. ürünü size firma mı gönderdi?Belirtmemişsiniz de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır firma gönderisi olsa belirtiyorum kendim satın aldım.

      Sil