THE BALM BROW POW İLE DOLGUN KAŞLAR

THE BALM KAŞ FARI

Herkese merhaba:)
Bugün ki konuğum The Balm'ın Brow Pow adlı kaş farı.Sizlerin bildiği gibi son yıllar da dolgun ve belirgin kaşlar oldukça moda.Ee moda öyle olunca bizlere de kaşları belirginleştirmek düşüyor tabi.
Kaşlarım çok az çok seyrek diye üzülmeye hiç gerek yok çünkü kozmetik sektöründe bu sorun için pek çok ürün var.The Balm'ın kaş farı da bunlardan biri.


THE BALM KAŞ FARI

The Balm Brow Pow 'u aldığım günden beri severek kullanıyorum.Daha önceleri kaşlarımı belirginleştirmek için  genellikle kaş kalemi kullanıyordum ,birçok markanın ürününü denedim ama kaş farı kadar doğal durmuyor açıkçası ve akma ,dağılma gibi sorunlar yaratabiliyor.
The Balm Brow Pow fotoğraf da gördüğünüz gibi oldukça pigmentli bir yapıya sahip ve güzel renk veriyor.Renk olarak çok fazla seçenek yok ne yazık ki üç renk mevcut.Blonde Blond oldukça açık tenlilere ve sarışınlara uygun bir renk,Light Brown Brun Pale ve Dark Brown Brun Sombre ise  normal ve buğday tenlilere, kumral-kahve tonlu saçları olanlar için uygun olur diye düşünüyorum.Bendeki renk de Dark Brown Brun Sombre yani en koyu olanı.İlk etap da çok koyu gibi gelmişti ama uyguladığımda kaşlarım ile tam uydu.

THE BALM KAŞ FARI

The Balm Brow Pow kaş farını Real Techniques'in kaş fırçası ile uyguluyorum,oldukça belirgin ve doğal bir görünüm veriyor. Brow Pow'a o kadar alıştım ki kullanmadığım bir gün yok diyebilirim.:)
Kalıcılığı gayet iyi gün boyu kalıyor ve akma,dağılma yapmıyor,bu da en sevdiğim yanı.Fiyatı ise 24-25 TL sanırım. Gratis indirimlerinde çok daha uygun fiyata sahip olabilirsiniz.Kendinize uygun rengini bulabilir iseniz mutlaka deneyin derim.The Balm Brow Pow'un tek olumsuz yanı renk seçeneğinin az olması zira  koyu tenliler için çok uygun olmayabilir renkleri.Bunun dışında performansı ve fiyatı oldukça uygun bir ürün.Bittiğinde tekrar alırım tabi ki.:)

THE BALM KAŞ FARI

Benim kaşlarımı belirginleştirmek için tercihim The Balm Brow Pow sizlerin neler kızlar?
Bu ürünü denediniz mi?
Sevgi ve güzellik ile kalın.=)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder