BABE GÜNEŞ KREMİ

BABE YAĞSIZ YÜZ İÇİN GÜNEŞ KREMİ

Merhaba kızlar.
Bugün sizlere Babe'nin yüz için yağsız güneş kreminden bahsedeceğim.Mayısın son günlerinde havalar olukça kapalı ve yağmurlu olsa da yaz kapıda.Güneşin zararlı ışınlarından korunmak için mutlaka spf koruma faktörlü ürünler ve güneş koruyucu krem kullanmamız gerekiyor.


BABE YAĞSIZ YÜZ İÇİN GÜNEŞ KREMİ

Öncelikle belirteyim  çok açık tenli değilim buğday bir tenim var öyle kolay kolay kızarmam,çok güzel bronzlaşırım ancak birkaç sene önce bahar aylarında güneşten bayağı bir mağdur oldum.Cildim alerjik reaksiyon gösterdi o günden beri güneşten korunmaya oldukça özen gösteriyorum.
Kış aylarında 25 faktörlü güneş kremleri kullanıyorum,Bunun dışında kullandığım kremlerin ve kozmetik ürünlerin spf içeriyor olmasına dikkat ediyorum.Yaz aylarında güneş ışınlarına direkt  olarak maruz kaldığımız için yüksek koruma faktörlü olan Babe 50 Spf Yüz İçin Yağsız Güneş Koruyucu Kremi tercih ediyorum.

BABE YAĞSIZ YÜZ İÇİN GÜNEŞ KREMİ 

Daha önce bir çok güneş koruyucu kremi denedim ancak birçoğu gün içinde akma yaptı ayrıca cildim yağlı olmadığı halde parıl parıl bir görüntü oluşturdu.Ayrıca bazı güneş kremleri sivilce oluşumuna sebep oldu bu  ve bunun gibi nedenlerden dolayı doğru güneş kremini bulmak da  oldukça zorlandım ve bayağı zaman harcadım diyebilirim..Bir kere doğru ürünü bulduysanız şanslısınız o ürünü kullanmayı bırakmayın derim.:)
Gelelim Babe 50 Spf Yağsız Yüz İçin Güneş Koruyucu Kremine ürün 50 ml lik bir ambalajda her an yanınızda taşıyabileceğiniz türden.Kıvamı oldukça koyu, az bir miktarda uygulamanız yeterli oluyor.Etkisi ise tüm gün sürüyor,akma falan yapmıyor ayrıca parlama yapma gibi bir sorunu da yok.Hassas ciltlerinde rahatlıkla kullanabileceği yeterli koruma faktörüne sahip etkili güneş kremlerinden.
  
BABE YAĞSIZ YÜZ İÇİN GÜNEŞ KREMİ

Babe 50 Spf Yüz İçin Yağsız Güneş Kreminin fiyatı yaklaşık olarak 55 TL civarı ürünü eczanelerde ve dermokozmetik sitelerinde bulabilirsiniz.Bu arada oldukça bereketli bir ürün geçen yazdan beri kullanıyorum ve hala bayağı bir miktar var içerisinde.Ben Babe güneş kremini severek kullanıyorum sizlerde güneş kremi arayışı içerisinde iseniz bir şans verebilirsiniz.
Yaz aylarında cilt tipinize uygun güneş kremleri kullanmayı ihmal etmeyin.
Benim tercih ettiğim güneş kremi Babe.
Siz neler kullanıyorsunuz kızlar?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. Hiç duymamıştım bak bu markayı. Bu yaz için güneş kremi ihtiyacım vardı iyi oldu. Aklıma yazdım :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım ben memnunum umarım sende memnun kalırsın.:)

      Sil