MARİLOU BİO ARINDIRICI MASKE

MAKYAJ TELAŞI

Merhaba.
Uzun süredir iş temposundan,yoğunluktan dolayı blog sayfamda yazı paylaşamıyorum.Yazacak pek çok şey var hali ile.Bugün sizlere uzun süredir kullandığım Marilou Bio Arındırıcı Maske'den bahsedeceğim. Marilou Bio organik sertifikalı bir ürün,organik ürün olur da kullanmamak olur mu olmaz.:)



MAKYAJ TELAŞI

Marilou Bio Arındırıcı Maske ECOCERT sertifikalı organik ve temiz içeriğe sahip.
Bilmeyenler için ECOCERT:
  • ECOCERT 2002 yılında Fransa'da kurulmuş olan, dünyada tüm özel ve kamu kuruluşları tarafından tanınan bir sertifikalandırma kurumudur.
  • Ecocert tarafından sertifika hak edebilmek için geleneksel kozmetik ürünleri yönetmeliklerinden çok daha üst derece zorunlulukları yerine getirmek gerekmektedir. Bu zorunluluk, tüketiciye, üretim zincirindeki tüm süreçlerin ve ürünün içindeki maddelerin değerlendirilmesine, en kaliteli ekolojik içeriğin kullanılmasına ve çevreye gösterilen duyarlılık konularına kadar garanti verir.
  • Ecocert sertifikası; ürünün organik olduğunu kanıtlayan bir belgedir.
  • Bugün tüm dünyada sadece 15.000 adet Ecocert sertifikasına sahip ürün bulunmaktadır.
 Cildimiz için temiz içerikli doğru ürünler kullanmak çok önemli,Yılarca yalan yanlış kullanılan içerisinde bir çok ağır kimyasal maddeler bulunduran kozmetik cilt bakım ürünlerinden sonra böyle ürünler ile tanışmak benim için çok sevindirici.Kullandığım cilt bakımı ürünlerinin içeriğine,sertifikasına ve dermokozmetik ürünler olmasına artık  daha çok özen gösteriyorum.
Bugüne kadar arındırıcı özelliğe sahip bir çok maske denedim ancak çok memnun kaldığım bir ürün ile karşılaşmadım.Çoğu arındırıcı maske cildi güzel temizlese de çok kurutuyor yada yeterince iyi arındırmıyor cildi.Marilou Bio Arındırıcı Maske oldukça yumuşak kıvama sahip rahatlıkla uygulanıyor.Yukarıda ki fotoğraf da ilk sürüldüğü hali aşağıda ise kurumuş hali bulunuyor.Maskeyi haftada bir kere göz altları hariç tüm cildime kalın bir tabaka halinde uyguluyorum 10 dakika bekledikten sonra ılık su ile durulayarak çıkarıyorum.Marilou Bio maskenin açıklamasında soyarak çıkarın yazıyor ama ben ne kadar kalın sürersem süreyim o şekilde çıkarılacak bir kıvama ulaşmadı.

MAKYAJ TELAŞI

Marilou Bio Arındırıcı Maskenin oldukça hoş limonu andıran bir kokusu var, içeriğinde ki limon yağından olsa gerek.:)Maskeyi uyguladıktan sonra cildim temiz,yumuşak ve canlı bir görünüme kavuşuyor.Maskenin içerisinde ki peygamber çiçeği cildin yumuşamasına,buğday proteini cildi beslemeye,limon yağı ve mineraller ise cildin arınması ile sıkılaşmasına katkı ağlıyor.Yaklaşık 6 aydır düzenli olarak kullanıyorum oldukça bereketli bir ürün daha uzun süre kullanırım sanırım.:)
Marilou Bio Arındırıcı Maskenin içerği ise bu şekilde;

MAKYAJ TELAŞI

Sizlerde cildinize organik ve temiz içerikli ürünler kullanmak istiyor iseniz Marilou Bio Arındırıcı Maske ve  markanın diğer ürünlerini deneyin derim. Marilou Bio ürünlerine Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz.75 mllik ürünün fiyatı 23.75 TL indirim dönemlerinde çok daha uygun fiyata geliyor.Bu fiyata böyle bir ürün denemeye değer.:)
Benim kullandığım arındırıcı maske bu şekilde kızlar:)
Sizler neler kullanıyorsunuz,önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.:)
Sevgi ve güzellikle kalın.

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. Merhaba :) sayfanızı yeni keşfettim hemen takibe aldım bende sayfama beklerim. Sevgiler
    seplali.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ilginize ziyaret edeceğim mutlaka:)

      Sil
  2. merhaba sayfanı yeni keşfettim takipteyim bana da beklerim:)
    makeupby-ezgi.blogspot.com
    hoşçakal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ezgi ilgin için ziyaret edeceğim en kısa zamanda:)

      Sil