MAYIS- KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Makyaj Telaşı

Günaydın.:)
Bugün  mayıs ayında aldığım kozmetik ürünlerden bahsetmek istiyorum sizlere . Siz bu yazıyı okurken ben yine alışveriş de olabilirim. :)Zira buradaki görsellerin dışında bir kaç küçük kozmetik alışverişim daha oldu,onları da ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım.
 Alışverişimin ilk kısmı İstanbul seyahatim de katıldığım Beauty Eurasia Güzellik ve Kozmetik Fuarı'ndan.1-2 Mayıs tarihlerinde katıldığım İstanbul Fuar Merkezi'nde gerçekleşen Beauty Eurasia ülkemizde her yıl düzenleniyor.Fuara bir çok dünya ülkesinden kozmetik,dermokozmetik,organik kozmetik,saç bakım ürünleri,kuaför ve güzellik merkezi ekipmanları ile ilgili firmalar katılıyor. Ben fuarda bir çok marka ve ürün keşfettim,bu tür fuarları gezmeyi oldukça seviyorum tabi alışverişide. :) 


Ecotools makyaj fırça seti

Ecotools Fresh & Flawless fırça setini gördüğüm günden beri almayı çok istiyordum fakat sınırlı üretim bir seri olduğu için ülkemizde bulunmuyor. Çeşitli instagram hesaplarında satışı mevcut ama çabuk tükenen bir ürün olduğudan bir türlü almak kısmet olmamıştı. Neyseki fuarda karşıma çıktı kendisi.:)

Ecotools makyaj fırçası seti

Kapaklı bir kutunun içerisinde olan bu set beş parçadan oluşuyor. Üç adet yüz, iki adet göz makyajı için  mini boy fırçalar var sette. Özellikle seyahatlerde çok işe yarayacağını düşünüyorum. Detaylı bilgileri ilerleyen günlerde blog sayfamda paylaşacağım.

Real Techniques Bold Seri Makyaj Fırçası

Real Techniques Bold Metals koleksiyonuna ait bu üç fırçayıda fuardan aldım. Üzülerek söylüyorum bu koleksiyonda ülkemizde mevcut değil. Real Techniques fırçaları çoğumuz tarafından sevilerek kullanıldığı için eminim bu koleksiyonu merak edip almak isteyenler vardır. Yurt dışı alışveriş sitelerinde ve instagram hesaplarında satışı mevcut  oralardan da temin edebilirsiniz. 
Aldığım Bold Metal fırçalar ise 301 numara kontur fırçası,100 numara pudra fırçası ve 300 numara allık fırçası. Oldukça şık tasarımları var,kılları ise yumuşacık kullanmaya kıyabilir miyim bilmiyorum.
Real Techniques Bold Metal serisinin detaylarınıda ilerleyen günlerde paylaşacağım. :)

Organik el yapımı sabun

  Fuardan aldığım diğer ürünler ise birbirinden güzel el yapımı organik sabunlar ve saf argan yağı. El yapımı sabunları çok severim,bu güzellikleri de görünce dayanamadım hemen aldım.
Saf argan yağı ise saçlar için gerçekten inanılmaz etkili bir ürün. Haftada bir kez düzenli olarak kullanıyorum. Bir çok saç problemine çok iyi geliyor ve saçı besliyor.
Saçlarınınıza mutlaka haftada bir saf yağlar ile bakım yapın, etkisini kısa sürede göreceksiniz.

Pasta sabun

Şunun güzelliğine bakın cupcake şeklinde  ilk gördüğüm de çok şaşırmıştım daha önce hiç bu tasarım da bir sabun görmedim. Kokusu mis gibi alt kısmı katı sabun yüz içinde kullanılabiliyormuş, üstü ise katı köpük formunda vücut için henüz kullanmaya kıyamadım.

Gratisden aldıklarım

Geleneksel anneler günü indirimine gelecek olursak bu defa mümkün olduğunca az ürün aldım.  Gratis indiriminden Wetn Wild Poster Child Paleti birbirinden canlı renklere sahip olduğu için tercih ettim. Gosh Illuminating Eye Roll-Onn alınacaklar arasındaydı zaten %40 indirim ile almış oldum. Le Petit Marseillais ülkemize yeni geldiği için meraktan  el kremini aldım.
 Eda Taşpınar At Kılı Fırçası da indirimdeydi diğer kullandığım fırçalar çok sert olduğundan birde bunu denemek istedim.
Oldukça yumuşak kılları var iyiki almışım.

Minnie mouse parfüm

Rossman' da sevimli Minnie Mouse'un  çocuk parfümünü görünce dayanamadım ve aldım. Çok tatlı hafif bir kokusu var yaz için ideal.

Rival de loop lipstick

Rival De Loop rujun bu rengi çok hoşuma gitti. Gayet doğal ve kalıcılığı da iyi, daha önceki yazılarımda bahsetmiştim zaten. Henüz denemediyseniz mutlaka deneyin,fiyatlar çok uygun performansı da iyi.

Rimmel London Rita ora oje

Watsons'dan Rimmel London Rita Ora serisinden 400 numaralı  turuncu,322 numaralı pembe,408 numaralı yavru ağzı, 450 numaralı sarı rengindeki ojeleri aldım.
 Oldukça canlı renkleri var,yaza yakışır tonlarda.

Rimmel London ruj

Watsons'dan aldığım diğer ürün ise Rimmel London  Colour Rush serisinin açık tonlarda ki kalem ruju. Daha önce kırmızı rengini denedim ve severek kullanıyorum kalem şeklinde olması oldukça pratik. Dudakları kurutmuyor,sürümü rahat kalıcılığı da gayet iyi ,hafif bir parlaklık veriyor. Bu formdaki rujlardan hoşlanıyorsanız denemenizde fayda var.

H&M kozmetik

 Son olarak H&M'nin kozmetik de yaptığı büyük indirimden sadece bu çantaları aldım. Diğerleri hem gereksizdi hem de daha önce birçoğunu denediğim için alma gereksinimi duymadım. 
Çizgili çanta oldukça büyük içinde bölmeleride var seyahatlerde epey işe yarar. Diğer küçük çanta ise makyaj çantası olmak için biraz küçük ama farklı amaçlarla iş görür. 
Benim bu ay aldığım kozmetik ürünler bu şekilde. Son birkaç gün ki  alışverişimin fotoğrafları olmadığı için paylaşamadım, onlarıda ilerleyen günlerde paylaşacağım. 
Siz bu ay neler aldınız kızlar,memnun kaldığınız ürünler neler?
Sevgili ve güzellik ile kalın. :)
Mutlu pazarlar.



Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. güle güle kullan canım hepsi cok güzeller bende bloğuma bekliyorum :)

    YanıtlaSil