YVES ROCHER NUTRİ REPAİR ONARICI SAÇ BAKIM MASKESİ

yves rocher saç maskesi

Merhaba.
Bugün sizlere uzun süredir saç rutinim de kullandığım bir üründen Yves Rocher Nutri Repair Saç Bakım Maskesinden bahsedeceğim. Yves Rocher'in bir çok ürününü kullanıyorum ama bu saç bakım maskesinin yeri farklı bende.:)Öncelikle şunu belirteyim oldukça kuru,inatçı,kıvırcık,boyalı saçlarım var.Hal böyle olunca saçlara yoğun bakım yapmak da şart oluyor tabi ancak bugüne kadar ne kadar ürün denediysem hiçbirinden istediğim sonucu alamadım.O kadar zaman kullandığım ürünler sadece zaman ve bütçe kaybı oldu benim için ta ki Yves Rocher Nutri Repair Saç Bakım Maskesini kullanana kadar.:)


makyaj telaşı

Yves Rocher Nutri Repair Saç Bakım Maskesinin içeriğinde organik jojoba yağı ve karite yağı bulunuyor.Maskenin içerisinde silikon ve paraben bulunmaması da oldukça +(artı ) bir özellik.Bu maskeyi kullanmaya başlarken çok büyük bir beklentim yoktu aslında.Bir çok denediğim üründen olumlu sonuç alamayınca bir de bunu deneyelim bakalım diye kullanmaya başladım.Gelelim maskenin saçlarımdaki etkilerine.:)

makyaj telaşı

Öncelikle Yves Rocher Nutri Repair Saç Bakım Maskesi yıpranmış ve kırılan saçları onarmayı vaad ediyor.Haftada 1-2 kes kullanılması öneriliyor,bende genellikle haftada bir kere bir miktar saç diplerime masaj yaparak bir miktarda saç gövde ve uçlarına uygulayarak kullanıyorum.İlk kullanımda saçlarımı yumuşacık yaptı ipek gibi oldu diyebilirim. İkinci ve diğer kullanımlar da ise daha parlak,canlı bir görünüme kavuştu.Bu arada saç diplerim de kuruluğa bağlı kabuklanmalar oluyordu, ne yaptıysam geçmeyen bu sorunumda Yves Rocher Nutri Repair Saç Bakım Maskesi sayesinde çözüldü.:)Kokusundan bahsetmemek olmaz mis gibi kokuyor ve saçlarınızda da kalıyor bu koku.150 ml olan ürünü 5 aydır düzenli olarak kullanıyorum,gördüğünüz gibi dibi buldum maskenin. 

makyaj telaşı

Hiç bir beklentim olmadan kullanmaya başladığım Yves Rocher Nutri Repair Saç Bakım Maskesinden çok memnun kaldım,daha iyi bir ürünlerle  karşılaşmadığım sürece kullanacağım kesin.
Serinin diğer ürünlerini de en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum .Yves Rocher Nutri Repair Saç Bakım Maskesi şu an 19 TL ye satılıyor,sık sık kampanya ve indirim yapan Yves Rocher mağazalarından uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz.Olası indirimlerde mutlaka deneyin derim.:)
Benim saç bakımı rutinim de kullandığım maske Yves Rocher sizin neler kullanıyorsunuz kızlar?
Sevgi ve güzellik ile kalın.


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. Merhaba canım ben Kahve Yanı :) Takipçin oldum, sitene katıldım, şimdi de instagramdan takipçin olmaya gidiyorum :) Çok sevdim ürünlerini, yayınlarını... Hadi bana da beklerim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım çok sevindim beğenmene:) Tabi ki ziyaret edeceğim bloğunu :)

      Sil
  2. Merhaba:)
    Bu ürünü bende severek kullanıyorum saçlarıma çok iyi geldi
    benimde bakım ve sağlık üzerine yazdığım bir blogum var seni beklerim :))
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ilgin için ziyaret edeceğim mutlaka:)

      Sil
  3. bu post sayesinde blogunu buldum ve ben de bu maskeyi deneyeceğim :) ben de bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel o zaman,tavsiye ederim bittikçe alıyorum ben.:)

      Sil