VİCHY İDEALİA GÖZ ÇEVRESİ BAKIM KREMİ

VİCHY İDEALİA

Merhaba
Biz kadınlar için sağlıklı,canlı ve pürüzsüz bir cilde sahip olmak çok önemlidir.Bunun için harcadığımız zamanın,paranın haddi hesabı yoktur sanırım.:) Cilt bakımımıza gösterdiğimiz özeni göz çevremize de göstermemiz gerekir ki tam anlamı ile bakımlı sağlıklı bir cilde sahip olabilelim.
Gözler sadece duygularımızı,düşüncelerimizi değil yaşımızı da ilk olarak elen veren yerdir aslında.
Gün içinde defalarca kez hareket ve mimikler sergilediğimiz için göz çevremizde zamanla deformasyona uğrar,Bu da daha yorgun ve daha yaşlı görünmemize sebep olur.Gereken bakımı yapmaz ve önlemimizi almazsak istemediğimiz sonuçlar her an göz altlarımıza yerleşebilir.(Eyvahhh)
Ben göz çevresi bakımım da bazı ürünler kullanıyorum,bunlardan biri de Vichy İdealia Göz Çevresi Kremi.



VİCHY İDEALİA

 Vich İdealia Göz Çevresi Kremini 4 aydır düzenli olarak kullanıyorum.Oldukça pratik ve kullanışlı bir ambalajı var.Kavanozdaki kremleri uygulamak hem zor hem de pek hijyenik olmadığından İdealia bu konuda ambalajı ile çok ideal olmuş.Ürün tüp ambalajında 15 ml olarak üretilmiş.4 aydır düzenli olarak kullanmama rağmen hala var,sanırım 1-2 ay daha kullanırım.

VİCHY İDEALİA

İdealanın ucunda ise oldukça yumuşak bir aparatı bulunuyor.Sıktığınız da direk olarak aparatı ile göze uygulayabilirsiniz.Ben parmak uçlarımla uygulamayı tercih ediyorum.

VİCHY

 Vichy İdealia'nın  yapısı daha önce kullandığım göz çevresi kremlerine göre çok yoğun değil çok akışkan da değil,rahatlıkla göz altlarınıza sürebiliyorsunuz.Gelelim ürünün vaad ettiklerine.
'Göz çevresindeki koyu renkli halkalanmalar da aydınlatıcı etki sağlamaya, ince çizgi ve kırışıklıklarda azalma sağlamaya ve cilt dokusunu yenilemeye yardımcı olur. Göz çevresini nemlendirerek esneklik kazandırır. Hassas göz çevrelerinde de kullanıma uygun olan ürün paraben içermez. Alerji yapma riski en az seviyede tutularak üretilmiş olan serum formunda ürün, göz çevreniz için aydınlatıcı etkili bakım sunmak için çalışır.'
Vichy İdealia  vaad ettiği gibi uygulama sonrasında  göz çevresine aydınlık bir görünüm veriyor.Güzel nemlendiriyor,soğuk kış aylarında bile göz altlarım da kuruluk hissetmedim.Kırışıklık ve ince çizgilerde azalmaya gelecek olursak çok ekstra bir etkisini gözlemlemedim.Zaten göz çevrem de çok problemli değil.Benim için göz çevremi nemlendirmesi,aydınlatması ve yeni çizgilerin oluşumunu önlemesi yeterli.Bu da ancak düzenli kullanım ile sağlanabilir.Ürün her yaşın kullanımı için  de uygun.
İdealia oldukça bereketli bir ürün yaklaşık 6 ay kullanıma yeterli olur diye düşünüyorum.Eczaneler de ve dermokozmetik sitelerinden ürüne rahatlıkla ulaşabilirsiniz.Fiyatı ise şu aralar 55-65 TL civarında sanırım.Ben Turuncu Kasa dan çok uygun bir fiyata almıştım,şu anda da indirimli olarak 44.85 TL ye satılıyor.

VİCHY İDEALİA

Eğer göz çevresi kremine ihtiyaç duyuyor iseniz Vichy İdealia Göz Çevresi Kremini deneyebilirsiniz.Benim göz çevresi bakımında kullandığım ürün böyle.
Sizler göz çevresi bakımınız da hangi ürünü kullanıyorsunuz?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum: