RİMMEL LONDON KATE RUJ AŞKINA:)

MAKYAJ TELAŞI

Merhaba.
Bugün sizlere uzun zamandır severek kullandığım Rimmel London Kate Rujlardan bahsetmek istiyorum.Rimmel London markasının Kate Moss serisi olarak çıkardığı rujların siyah ve kırmızı olmak üzere iki türü bulunuyor.Siyah Kate rujlar,kırmızı Kate rujlara göre daha yumuşak yapılı,kırmızı ise daha mat bitiş sağlıyor.Rimmel London Kate serisinin bendeki rujları şöyle;


MAKYAJ TELAŞI

104 Numara ilk aldığım Kate rujum rengi bir harika bana göre hemen hemen her tonda ki makyaja uyum sağlıyor.Soğuk pembe alt tonlu bu ruj mat bitişli ama diğer mat rujlara göre oldukça rahat sürülüyor ve dudakları çok kurutmuyor.Dudak çizgilerine dolma yapabiliyor öncesinde lip balm sürüp kullanır iseniz gayet iyi bir sonuç elde edebilirsiniz.Adığım günden beri çok sık kullanıyorum ve hiçbir sorun yaşamadım kendisi ile gayet iyi anlaşıyoruz.:)

MAKYAJ TELAŞI

03 Numara Kate Ruj ise tam aradığım nude diyebilirim,onlarca nude ruj denemesi ve alışverişinden sonra rastladım kendisine.Yapısı oldukça güzel,çok rahat sürülüyor kırmızı Kate rujlara göre daha yumuşak ve dudak çizgilerine dolmuyor,kurutmuyor da.Çok doğal bir görünümü var ne soluk ne çok canlı bir nude tam istediğim gibi mutlaka denemelisiniz.:)

MAKYAJ TELAŞI

107 Numara Kate ruj en popüler olanlardan,Kate Moss'un afişlerinde dudağındaki muhteşem renk.Bordo tonlarında ama daha çok vişne çürüğü renginde en sevdiğim ve sıklıkla kullandığım rujlardan kendisi.Daha canlı ne kırmızı ne bordo tam arada bir görünüm istiyorsanız oldukça ideal.:)

30 Numara Kate Ruju ise uzun süre epeyce aramıştım ki tesadüfen Armada Watsons mağazasına bir bakayım ama yoktur diye düşünürken tek kaldığını gördüm ve hemen kaptım.:)Vişne tonlarında olan 30 numara dudakta çok hoş duruyor,mat bir görünümü yok ama parlak da değil.Ayrıca kokusu da oldukça güzel vişneyi andırıyor.

makyaj telaşı

Rimmel London Kate rujları severek kullanıyorum,diğer renklerini de bulabilirsem alırım tabiki.:)
Kırmızı Kate rujlar mat görünümlü,çizgilere dolabiliyor öncesinde nemlendirici sürmekte fayda var.Ortalama 3-4 saat gibi kalıcılıkları var,kokuları da nar gibi gayet hoş.
Siyah Kate rujlar ise kırmızılara göre oldukça yumuşak,dudakları nemlendirmeye gerek olmadan rahatlıkla kullanılabilir.Parlak değil ama canlı bir görünüm veriyor diyebilirim.Dudakları oldukça kuru olanlar çekinmeden kullanabilirler.Fiyatları 14.90 TL sanırım indirim döneminde çok daha uygun fiyata Watsons mağazalarından alabilirsiniz.Eğer hala Rimmel London Kate rujları denemediyseniz en kısa zamanda denemelisiniz.:)
Benim Rimmel London Kate rujlarım bunlar siz hangi Kate rujları tercih ediyorsunuz kızlar?
Sevgi ve güzellik ile kalın.



Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. Blogunda çok önemli bir eklenti eksik şu adresten bloglara izleyiciler butonu eklemeyi resimli anlattım bir bak istersen :) Sevgiler @blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım çok güzel bir yazı olmuş :) 104 tam benim rengim çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 104 favorim canım çok severek kullanıyorum bütün makyajlara uyuyor bence mutlaka dene ;)

      Sil