PALABS LANSMANI-ÜRÜNLER VE İLK İZLENİMLER

palabs hydralift serisi
Palabs Hydralift Serisi
Merhaba.
Bloğumun bugünkü konuğu geçtiğimiz aylarda Sevgili Nilgün (@nily21) sayesinde tanıma şansı bulduğum,yepyeni bir marka olan Palabs.Yıllardır cilt bakmımda temiz içerikli ve güvenilir bulduğum dermokozmetik markaları tercih ediyorum.Ancak kullandığım ürünlere dönüp baktığımda hepsinin yabancı markalar olduğunu hiç yerli bir markanın dermokozmetik ürünlerini denemediğimi fark ettim.Kullanacağım ilk yerli dermokozmetik ürünler Palabs'ınkiler.:) Etiklerini çok merak ediyorum,deneyelim,görelim.:)

palabs ürünleri
@nily21
Palabs ürünlerini Ankara Atlı Otel'de yapılan lansman ile tanıma ve inceleme şansımız oldu.Etkinlik,sunum,ikamlar herşey çok güzeldi,emeği geçen herkese çok teşekkürler.

dermokozmetik ürünler
Palabs Lansmanı Ankaralı Bloggerlar
Palabs, sade ve temiz içerikli,temelde cildin neme doymasını ve nem kapasitesinin artmasını sağlayan üç üründen oluşan Hydralift serisi ile piyasaya giriş yaptı.Seride temizleyici ve canlandırıcı tonik,hyaluronik asit serumu ve gündüz kremi bulunuyor.Ürünler tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun ve içerisinde paraben,parafin,boyar maddeler bulunmuyor.

palabs ürünleri
Palabs
Hayvanlar üzerinde deneyler yapmayan Palabs'ın ürünlerinin üniversite laboratuvarında yapılan testler sonucu anti-allerjik olduğu da onaylanmış.Yani benim gibi alerjik ve hassas cilde sahip olanlarda Palabs ürünlerini güvenle kullanabilirler.

palabs serum
Palabs Cilt Bakım Ürünleri
Palabs Hydralift serisi ile ilgili ilk izlenimlerime gelecek olursak,ürünleri sadece birkaç kere kullanma şansım oldu.Hem elimdeki ürünleri bitirmek hemde bu seriyi cildimin en kuru olduğu dönemde ,kış aylarında kullanıp yorumlamanın daha doğru olacağını düşündüm.Artık havalar iyice soğuduğuna göre düzenli olarak kullanmaya başlayabilirim.:)
Hydralift Tonik,çeşitli bitki özleri içeren su bazlı bir ürün.Cildi derinlemesine temizlemeyi,rahatlatmayı ve canlandırmayı vaat ediyor. Toniği çok az miktarda elime döküp,tampon hareketlerle tüm yüzüme uyguluyorum.Uygulama sonrası cildimde bir ferahlama oluyor ayrıca nem desteği de sağlıyor,cildimi yumuşacık yapıyor.

Hydralift Serum,içerisindeki hyaluronik asit,aloe vera,salatalık ve buğday tohumu özleri ile cildin nem kapasitesini arttırmayı ve elastikiyet kaybını önlemeyi vaat ediyor.Henüz 3-4 kere denedim ama nem desteği konusunda işe yarayacak gibi,özellikle de kremi ile birlikte kullanıldığında.

Hydralift Gündüz Kremi,içerisinde hyaluronik asitin yanı sıra aloe vera,argan yağı,A vitamini ve Evitamini bulunyor.Gündüz bakım kremi cildin su tutma kapasitesini arttırmayı ve cildi canlandırmayı vaat ediyor.Birkaç kullanım sonrası gözlemlediğime göre cildimi yumuşacık yaptığını ve yeterli nemi sağladığını söyleyebilirim.

Palabs ürünlerini sizlerde denemek isterseniz online olarak palabs.com.tr adresinden sipariş verebilir ya da şehrinizdeki eczanelerden temin edebilirsiniz.Palabs ürünleri satış noktalarına palabs.com.tr den ulaşabilirsiniz.Bu arada ürünler yılbaşına kadar indirimli bilginiz olsun!

Palabs ürünleri hakkındaki sorularınızı ise sosyal medya hesaplarından ulşarak bilgi alabilirsiniz.

Palabs ürünleri hakkında detaylı yorumlarım ilerleyen zamanlarda blogda olacak.
Sevgi ve güzellikle kalın.:)



Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. markayı ilk kez duyyorum, ürünler güzel ve başarılı duruyor =) güle güle kullan, sevgiler <3

    YanıtlaSil
  2. serumu şimdilik oldukça sevdim diyebilirim.. toniği ise çok merak ediyorum :-))

    YanıtlaSil
  3. Palabs ürünlerinden en çok serumu beğendim; keyifle de kullanıyorum. Diğer kullandığım ürünler için iyi bir altlık ve nem desteği oldu. Güle güle kullan Selinay'cım; umarım bu ayaz Ankara havasında da cildimize iyi gelir :) sevgiler!

    YanıtlaSil