EYLÜL-EKİM KOZMETİK ALIŞVERİŞİ


watsons indirimi alışverişi
Kozmetik alışverişi
Merhaba.
Uzunca bir süredir alışveriş yazısı yayınlamadığımı farkettim,tabi bu durum onca zaman hiç alışveriş yapmadığım anlamına gelmiyor.:D Neyse yaz aylarındaki alışverişlerimi es geçip Eylül-Ekim aylarındaki kozmetik alışverişimden ve bazı ürünlerin ilk izlenimlerinden bahsedeceğim bugün sizlere.

creightons saç bakım kremi
Saç Bakım Ürünleri
Creightons Argan Smooth Nemlendirici Saç Kremi:Kendisini yaz tatiline giderken keşfetmiş ve çok beğenince yedeklemiş hatta saç bakım maskesinide almıştım.Saç kreminin yapısı yoğun maske gibi,uyguladıktan sonra saçları yumuşacık yapıyor ve kolay taranmasını sağlıyor.Detaylı yorumlarımı ilerleyen zamnalarda paylaşacağım ama Gratis indiirminde görürseniz mutlaka deneyin derim.Fiyatına göre performansı hayli iyi.

Live Clean Monoi Oil Şampuan:Watsons kasa arkası indiriminde oldukça uygun bir fiyata almıştım,aslında bu şampuanı almak aklımda yoktu ama iyiki almışım.Live Clean Şampaunları %98 bitkisel içerikli ayrıca içerisinde sülfat,paraben gibi maddeler bulunmuyor.Birkaç haftadır düzenli olarak kullanıyorum,yapısını çok beğendim.İnatçı ve kuru saçlarımla gayet iyi anlaştı,yorumları yakında.:)

Otacı Argan Saç Bakım Yağı:Argan yağ malum faydalarını saymakla bitmez,bende özellikle saç bakım rutinimde bu yağı sıklıkla kullanıyorum.Kullanmakta olduğum yağlar bitince indirim döneminde Otacı Argan Yağını aldım, haftada bir gün saçlarıma uygulayıp 2 saat bekletip,duruluyorum.Bakalım beklentilerimi karşılayacak mı? Memnun kalırsam mutlaka paylaşacağım.

İnecto Naturals Hindistancevizi Saç Yağı:Yakın zamanda Gratis mağazalarında satışa çıkan İnecto markasının saç bakım yağını oldukça uygun bir fiyata almıştım.Yağı,bakımdan ziyade günlük kullanım için tercih ettim,serum gibi yoğun bir yapısı olduğu için çok az uygulamak yeterli oluyor.Saçlara nem desteği sağlıyor ve parlaklık veriyor.Ayrıca mis gibi de kokuyor.:)

first aid veauty cilt bakım ürünleri
Cilt Bakım Ürünleri

Naturals By Watsons Organic Chile Roseship Oil:Kuşburnu çok güçlü bir antioksidan,içerisinde bol miktarda A ve  C vitamini bulunuyor.Organik kuşburnu yağınında cildi yenileyici,yatıştırıcı,canlandırıcı pek çok etkisi bulunuyor.Günlük cilt bakım rutinime dahil ettiğim bu minik mucizenin deyaları ilerleyen zamanlarda blogda olacak.

First Aid Beauty Fab Faves To Go Kit:FAB markasının ürünleri ne yazıkki ülkemizde bulunmuyor.Ben bu seti @trendyonair hesabından sipariş vermiştim.Markanın sevilen ürünlerinin birarada bulunduğu bu setin içerisinde yüz temizleme jeli,glikolik ped ve nemlendirici krem bulunuyor.Hassas,kuru ve egzamalı ciltlerin bile kullanımına uygun olan ve pek çok kullanıcıdan olumlu yorumlar alan Ultra Repair Cream kış aylarında favorim olacak gibi.)

Creightons Photo Perfect Radiant Skin Mask:Yakın zamanda ülkemize gelen markanın farklı cilt tipleri için çeşitli maskeleri var.Ben cilde ışıltı ve canlılık katma vaadinde bulunan Radiant Skin'i tercih ettim.Haftada birgün kullanıyorum,etkileri fena değil,yakında blogda olacak.

Swiss İmage Absolute Hydration Mask:Gratis mağazalarına yeni gelen Swiss markasının nemlendirici maskesini görünce kaptım hemen.Malum önümüz kış ve cildim kış aylarında kupkuru olduğu için nemlendirici ne görsem alır oldum resmen.:D Markanın ürünlerinin içeriğie genel olarak bitkisel ve Alp buzul sularının mineralleri bulunuyor.Haftalık cilt bakım rutinime dahil ettiğim nemlendirici maske yorumlarım ilerleyen günlerde.:)

Nip Fab Glikolik Ped -Dragons Blood Ped:Nip Fab ürünlerini uzun süredir kullanıyorum,Glikolik Ped yorumlarım blogda mevcut.Gece için olan glikolik pedi daha çok sevdim ve indirimde tekrar aldım.Dragons Blood ped ise cildi temizlemeyi ve nemlendirmeyi vaat ediyor,kullandıkça yorumlarımı paylaşacağım.

en iyi kağıt maskeler
Nemlendirici Kağıt Maskeler
Kağıt maskeler haftalık cilt bakım rutinimin vazgeçilmezi,şimdiye pek çok markanın maskelerini denedim ama en çok Missha ve Watsons'ın kağıt masklerini sevdim.Hem yapıları hemde etkileri gayet güzel,Skin Food'un maskelerini ilk defa deneyeceğim,beğenirsem onlarıda almaya devam.:)

en iyi el kremleri
El Kremleri
Crabtree & Evelyn ürünleri geçtiğimiz aylara kadar Gratis mağazalarında vardı,hatta kampanya dönemlerinde fiyatları oldukça uygun oluyordu.Ancak artık Gratis mağazalarında  CE ürünleri satılmıyormuş.:(Bilseydim gideceğini ne var ne yok toplardım vallahi.:( El kremlerine bayılıyorum,pamuk gibi yapıyor ellerimi,yapıları harika!Elimdeki stoklar da bitmek üzereydi tam şimdi nerden bulcağım derken bir baktım Boyner mağazalarında var.Normal satış fiyatları biraz pahalı ama CE ürünlerinin hepsinde %50 inidirim vardı aldığım dönemde.Ce ürünleri sevenler bir baksınlar hala indirimde olabilirler.
Coco flamingo el kremi yine bir kasa arkası inidiriminde sepete düşenlerden.Ambalajı,kokusu falan iyi hoşta nemlendirmede pek etkili değil.


wetn wild makyaj fırçaları
Makyaj Fırçaları
Real Techniques Ready Set Glow:Aslında aklımda olan bir set değildi ama Gratis indiriminde neredeyse bir bb sünger fiyatına bu seti görünce almadan geçemedim.Üç fırça,bir süngerden oluşan seti 50-60 TL gibi bir fiyata almıştım.İhtiyacınız varsa indirim döneminde kaçırmayın derim bu seti.

Wetn Wild Makyaj Fırçalarını da yine indirim döneminde sırf çok ballandırıldı diye meraktan almıştım ama almasamda olurmuş.Ona para vermek yerine gidin RT alın kızlarrr!

maybelline burgundy far paleti
Far Paletleri
Juvias Place Nubian Far Paleti:Uzunca bir süredir aklımda olan bu paleti nihayet alabildim.Nubiandan sonra çok palet çıktı ama bence onun yeri başka.:)Juvias place ürünleri Türkiye'de satılmıyor ancak @trendyonair den sipariş verebilirsiniz.

Maybelline The Burgundy Bar Far Paleti:Maybelline'den far kullanmayalı yıllar olmuştur,ama bu paleti görür görmez bu durumun sonlanacağını anlamıştım.:)Renkler sezonun trendlerini biraraya toplamış,pigemtasyonda iyi hatta beklediğimden daha iyi.:)

wetn wild highlighter
Likit Mat Rujlar
Wetn Wild Mega Glow Aydınlatıcı:Sanırım bu aydınlatıcıyı almayan kalmadı,ben hiçbir indirim döneminde bulamayınca biraz geciktim almakta ama olsun.Bendeki rengi Precious Petals açık tenlilere uygun,ışıl ışıl harika bir duruşu var.

 Flormar Silkn Matte Likit Ruj:Bendeki rengi Claret Red sadece rengin güzelliğinden aldım diyebilirim.Yapısına çok bayılmadım ama kırmızının tonu süper.

Jeffree Star Velour Liquid Lipstick:En sevdiğim likit mat ruj markalarından biri Jeffree olunca yaz koleksiyonuna ait renklerden almamak olmazdı.Gerçi koleksiyondaki çoğu renk yaz değilde bahar renkleri gibi ama neyse.Bende kendime en uygun olan iki rengi seçtim aralarından soldaki family jewels,sağdaki calabasas.İkisininde duruşu harika yakında paylaşacağım.


maybelline tatto brow kaş dövmesi
Maskaralar
Loreal Paradise Maskara:Loreal'in maskaralarını genel olarak beğeniyorum,hatta en sık kullandığım maskaralar Loreal'in.Paradise maskara ülkemize yeni geldi yurtdışında bir hayli konuşuldu  Too faced ve Benefit'in maskaralarına da benzetildi.Bende indirimde kaptım hemen tabi.

Maybelline Cıls Sensational ,Lash Sensational'ın ambalajı yenilenmiş hali,fırça ve yapı aynı.Satış görevlisi farklı dediği için merak edip almıştım ama olsun sevdiğim bir maskara zaten.:)

Essence I Love Extreme Maskara:Essence maskaraları içerisinde en sevdiğim kendisi.Uzun süredir hiçbir yerde göremedğim için epeydir kullanmıyordum.Tekrar kullanmaya başladım ama bu sefer biraz farklı gibi geldi yapısı falan.:(

Maybelline Brow Tatto Gel Tint:Üç güne kadar kalııclık sağlayan kaş dövmesinin ülkemize üç rengi gelmiş.Bendeki rengi medium brown.Uygulaması diğer kaş ürünleri gibi tek farkı bekleme süresi sonunda maske gibi soyularak çıkarılıyor olması.Minimum 20 dakika maksimum bir gece bekleme süresi sonunda kaşlarınızda 1 gün ile 3 gün arasında kalıcılık sağlayan bir renk elde edebiliyorsunuz.
İncelemesi önümüzdeki günlerde.

golden rose metalik oje
Ojeler
Pastel nude oje serisi günlük olarak en sık kullandığım ojelerden,metalik renk akımı da heryeri sarınca onlarıda aldım tabi.Golden rose Ice Chic seriside sevdiğim serilerden yeni renkleri de çok güzel.Tırnaklarımdaki problemler düzelirse sevdiğim oje serilerinide paylaşmayı düşünüyorum.:)

Eylül ve Ekim aylarında yapmış olduğum kozmetik alışverişleri böyleydi.Sizde durumlar nasıl?

Sevgi ve güzellikle kalın.:)






Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

3 yorum:

  1. hepsi ayrı ayrı çok güzeller, mutlulukla kullan ^^ nubian ın paletine bayıldım en çok!

    YanıtlaSil
  2. baya sıkı bir alışveriş olmuş hepsini güle güle kullan.. içlerinde en merak ettiğim şu swiss image'in maskesi oldu.. raflarda gördüm ama kararsız kaldım yorumunu bekliyorum..

    YanıtlaSil
  3. İhi, indirimler es geçilmemiş :) RT seti o fiyata görsem ben de kesin kapardım, çok fark etmemişim fırça almayacağım diye. Baya baya güzel bir set. Maybelline Burgundy Bar palete ben de bayıldım. Diğer paletlerin yapısını beğenmemiştim, ama bu gerçekten muhteşem olmuş! O güzelim renklerin hakkını vermişler! Jefree Star Family koleksiyonundan Nathan'da gözüm vardı benim de, ama almaktan vaz geçtim (zira MAC Snowball'a servet bayılacağım). Hepsini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil