ESSENCE SOO GLOW-FLORMAR RADİANT PİNK HİGHLİGHTER KARŞILAŞTIRMASI

flormar radiant pink highlighter

Merhaba.
Bugünkü konuğum Essence Soo Glow ve Flormar Radiant Pink Highlighter.Malum son zamanlarda ki Strobing(kontur işlemi yapmadan yüzün yüksek kısımlarını aydınlatma) akımı ile highlighter ürünler makyajda sıkça kullanılmaya başlandı.Bence oldukça da isabetli oldu strobing akımı çünkü kontur işlemine göre daha doğal bir görünüme sahip olabiliyorsunuz.Yüzünüzde doğal ışık alan bölgeleri yani elmacık kemiği,kaş kemiği,kaş üstü,göz pınarı,burun kemiği,dudak üstü ve dudak altına ten renginize uygun bir highlighter uygulayarak doğal,ışıltılı ve canlı bir görünüme kavuşabilirsiniz.
Likit ve krem yapıdaki ürünler toz ürünlere göre daha doğal ve ıslak bitişli durduğu için bende Esssence Soo Glow ve Flormar Radiant Pink'i bir süredir kullanıyorum.


Essence Soo Glow krem yapılı pembe tonlu bir higlighter.Uygulamayı genellikle süngerle yapıyorum oldukça doğal ve ıslak bir görünüm veriyor.

essence hihglighter

Soo Glow pembe tonlu gözükmesine rağmen uygularken daha çok sedefli beyaza dönüyor.
Açık ve buğday tenliler uygun bir rengi var ancak yağlı ciltlerde iyi olacağını düşünüyorum.Krem yapıda olduğu için yağlı bölgelerde daha çok parlamaya sebep olabilir,kuru ve karma ciltler rahatlıkla kullanabilirler.

flormar radiant pink

Flormar Radiant Pink likit yapıda ismi gibi pembe tonlu bir highlighter.Uygulamayı sünger ve fırça yardımı ile yapabilirsiniz.Ben sünger kullanmayı tercih ediyorum.

flormar

Radiant Pink uygulamadan sonra belli belirsiz bir aydınlık görünüm  veriyor diyebilirim.İçerisinde sim falan yok o nedenle ışıl ışıl bir görünüm beklemeyin.Işıltıdan çok ıslak bitiş elde etmek mümkün.Açık ve buğday tenler için uygun,çok fazla renk vermediği için koyu tenlerde ıslak bir görünüm için kullanabilirler.Kuru ,karma ciltler rahatlıkla kullanabilirler, yağlı ciltler ise Soo Glow yerine Radiant Pink tercih edebilir çünkü onun kadar parlaklık vermiyor.

flormar raidant pink

Yukarıdaki fotoğraf da sol taraf da Flormar Raidant Pink sağ taraf da ise Essence Soo Glow 
Her ikisi de dağıttıktan sonra cilt ile bütünleşiyor ve ıslak bir görünüm veriyor.
Radiant Pink kullandığımda bazen var mı yok mu anlamıyorum bile.
Soo Glow ise daha belirgin bir görünüm veriyor.
Radiant Pink gün boyu kalıcı ola bir ürün değil,arada tazelemek gerekebilir.
Soo  Glow ise gün sonuna kadar olmasa da daha uzun süre dayanıyor.
Radiant Pink tüp içerisinde olduğu için hijyenik bir ambalajı ar.
Soo Glow kompakt bir ambalajda olduğu için kullanırken biraz daha dikkat etmek gerekir.
Radiant Pink'i Flormar'ın indirim döneminde 5 TL gibi bir fiyata almıştım.Sanırım üretimi durdurulmuş bundan sonra bulmak pek mümkün olmayacak.
Soo Glow ise Migros'dan 11 TL ye almıştım sanırım.sanırım. Essence stantlarının olduğu yerlerde ,Gratis,Rossmann ve Migros(5M) da bulabilirsiniz.
En sevdiğim hangisi derseniz  Essence Soo Glow'u daha başarılı buluyorum.Eğer bulma şansınız varsa mutlaka deneyin derim.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. Bende Soo Glow'un krem renklisi var ama etkisi aynı gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onu merak ediyordum iyi ki almamışım o zaman aynı gibiler madem:)

      Sil