CATRİCE LUMİNİZİNG BRONZER

CATRİCE BRONZER

Merhaba.
Bugün yaz aylarında ülkemize gelen  Catrice'in Limited Edition serisinde çıkarmış olduğu Luminizing Bronzer'dan bahsedeceğim.Yaklaşık iki hafta önce Rossmann'dan Catrice Alana Tanışma Ürünü Hediye kampanyası ile Luminizng Bronzer almış yanında da hediye ruju kapmıştım.
Catrice markasını kalite ve fiyat bakımından beğeniyorum,bugüne kadar aldığı ürünlerden memnun kaldım.Daha almak istediğim pek çok ürünü var ancak stoklar güncel olmadığı için bulamıyorum umarım daha sık güncelleme yaparlar,bizde bu güzel ürünlerden mahrum kalmayız.
Catrice'in diğer ürünleri ile ilgili yazımı ise burada bulabilirsiniz.

CATRİCE BRONZER

Catrice Luminizing Bronzer ,Limited Edition Summer 2015 serisinden ürünler ülkemize geç geldiğinden yaz koleksiyonu daha geçtiğimiz haftalarda gelmiş.Neyse yine de gelmiş ya ona da şükür.:)Limited Edition Summer 2015 serisinde 1 luminizing bronzer,1 luminizing allık,1 luminizing highlighter,3 far,2 ruj  ve 4 renkte oje bulunuyor.Ben mağazada ne yazık ki diğer ürünleri bulamadığım için sadece bronzer ve oje aldım.

CATRİCE LİMİTED EDİTİON

Luminizing Bronzer şeffaf kapaklı bir ambalajın içerisinde 9 gram.Kahve şeftali karışımı bir rengi var her tene uyum sağlayabileceğini düşünüyorum.İçerisindeki minik ışıltılar cilde aydınlık bir görünüm katıyor,ister allık isterseniz hihglighter olarak kullanabilirsiniz.Özellikle yaz aylarında bronz tende çok duracağına eminim.

CATRİCE SWATCHES

Pigmentli ve simli olduğu için çok az miktarda uygulamak yeterli oluyor,ben he allık hem de highlighter olarak kullanıyorum.Performans olarak beğendiğim bir ürün oldu tek olumsuz yanı ise kokusu.Öyle buram buram değil ama tuhaf naftalin gibi bir kokusu var ama sürdüğünüzde hissedilmiyor ki öbür türlü olsa kullanamazdım.

CATRİCE İÇERİK

Luminizing Bronzer fiyatı 17.50 TL sanırım Catrice ürünlerini uygun fiyatlı olduğu için seviyorum.
Uygun fiyatlarına göre performansı da iyi.Catrice ürünleri hala tanışmadıysanız bence en yakın Rossmann'ın yolunu tutun derim zira almak isteyeceğiniz pek çok ürünü olacaktır.
Sevgi ve güzellik ile kalın.

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. allık gibi kullanmak için ideale benziyor ilk gittiğimde rossmann a bakacağım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok hoş duruyor allık olarak tatlım :)

      Sil