BİTENLER #2

BİTEN ÜRÜNLERİM

Merhaba.
Bugün uzun süredir kullandığım biten kozmetik ürünlerinden bahsetmek istiyorum sizlere.Bitenlerin büyük bir kısmını cilt bakımı ve saç bakımı ürünleri oluşturuyor,renkli kozmetik olarak sadece rimel var.Sanırım  renkli kozmetik ürünleri bitirmek epey zor,bir de sürekli yeniler eklenince bir türlü bitmiyorlar.

VASELİNE VÜCUT SPREYİ

Naturals By Watsons Olive Body Lotion:Watsons'ın ürettiği organik zeytin yağlı vücut losyonu 500 ml ve pompalı şişesi ile oldukça pratik.Kokusu klasik zeytinyağlı ürünler gibi,yumuşak bir yapısı ve uygulandığında cildi yumuşacık yapıyor ve yapışkanlık hissi de bırakmıyor.Nemlendirmesini başarılı buldum tekrar alabilirim.

Avon Firming Body Lotion:Daha önce de kullandığım Avon'un deniz yosunlu sıkılaştırıcı vücut losyonu 400 ml ancak pompalı değil.Ferah güzel bir kokusu var,nemlendirme olarak başarılı ayrıca cilde bir ferahlık hissi de eriyor.Ancak sıkılaştırma konusunda çok bir etkisini gördüğümü söyleyemem.

Vaseline Vücut Spreyi:Vaseline markasının en sevdiğim ürünü şüphesiz ki bu aloe veralı vücut spreyi.Tüm yaz elimden düşmedi ben nereye gitsem benimle geldi.
Daha önce kullandığım Vaseline kremlerinden çok farklı ağırlık yapışkanlık yapmıyor.Aloe veralı olduğu için cildi canlandırıp,ferahlatıyor,yumuşacık ve ışıl ışıl bir görünüm de veriyor.Ayrıca sprey şeklinde olduğu için çok pratik sık,sür,çık.Mutlaka deneyin ben 2 şişe bitirdim şimdiden.

Le Petit Marseillals Mandalina ve Misket Limonlu Duş Jeli:Misket limonunu çok sevdiğim için bu duş jelini denemek istemiştim.Kokusu çok hoş,duş boyunca size eşlik ediyor,duştan sonra pek kalmıyor malesef.Cildi ferahlatıyor,güzel köpürüyor fakat benim cildimi biraz kuruttu,yağlı ciltler için iyi olabilir.

Le Petit Marseillals Tatlı Badem Sütü Sıvı El Sabunu:Farklı kokularda el sabunları denmeye bayılıyorum,bir de elleri kurutmuyorsa tamamdır.Kokusu bademli süt gibi ellerim de kullandığım süre boyunca kurumadı,günde defalarca el yıkadığım düşünülürse gayet iyi bir sonuç.

WATSONS SAÇ MASKESİ

Watsons ;Onarıcı Ballı Saç Bakım Maskesi:Nihayet bitti dediğim ürünlerden aylar aylardır kullanıyorum kendisini hiç bitmeyecek sanmıştım ama bitti çok şükür.
500 mllik dev bir kavanozda olunca bitmek bilmiyor,onarıcı bir etkisini görmedim sadece saçlarıma yumuşaklık veriyor ki bunu da zaten saç kremleri ile halledebiliyorum.Bir çok kişi beğenerek kullansa da benim bayıldığım bir ürün olmadı.Bir daha alacağımı hiç sanmıyorum.

The Body Shop Rainforest Moisture Şampuan:Body Shop'un kuru saçlar için olan bu şampuanına bayıldım.En kısa zamanda tekrar alacağım mutlaka.İçerisinde silikon,paraben,sülfat bulunmuyor,harika bir kokusu var,yıkamadan sonraki günlerde bile kokusunu rahatlıkla hissedebiliyorsunuz.Sülfatsız olduğu için fazla köpürmüyor ancak saçları güzel temizliyor ve saç derisini ferahlatıyor.Saçları yumuşacık yapmıyor ancak banyo sonrasında verdiği nemi hissediyorsunuz.Bir daha ki sefere saç kremi ile birlikte deneyeceğim.Boyalı ve kuru saçlarınız varsa mutlaka deneyin,benim dev problemli saçlarıma iyi geldiğine göre size de iyi gelebilir.:)

Yves Rocher Saç :Uçların Onarıcı Bakım Kremi:Düzenli kullanmama rağmen hiç bir yararını görmedim desem yeridir.Kuru saç uçlarına düzeli olarak uyguladım sadece yumuşaklık verdi,onarıcı bir etkisi yok.

BABE SIKILAŞTIRICI TONİK

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu:Bioderma H20 da sonra en sevdiğim temizleme suyu oldu kendisi.Tüm yüz,göz,dudak makyajım için kullanıyorum,güzel temizliyor ve kalıntı da bırakmıyor.Cildi yumuşatıyor,kurutma vs yapmıyor.Bittikçe aldığım ürünlerden Garnier iyi ki böyle bir ürün yapmış,H20 muadili ve daha uygun fiyatı ile almamak olmaz:)

 Babe Stop Akn Sıkılaştırıcı Tonik:Karma ve yağlı ciltler için olan bu tonik cildi yatıştırıyor,arındırıyor ve ferahlatıyor.İçerisinde alkol olmasına rağmen kuruluk falan yapmadı benim cildimde ancak düzenli kullanmama rağmen sıkılaştırıcı bir etkisini de görmedim.Beklentim daha çok sıkılaştırma yönünde olduğu için tekrar alacağımı sanmıyorum.

Ddf Ultra Lite Oiil Free Moisturizing:Ddf'in en hafif tüm cilt tiplerinin kullanabileceği günlük nemlendirici kremini yaklaşıl bir senedir kullanıyorum ve bugün bitti.Genel olarak memnun kaldığım hassas cildimde herhangi bir problem yaratmayan bir ürün oldu.Nemlendirmesi normal ve karma ciltler için gayet yeterli,kolayca emiliyor,cilde yumuşak ve pürüzsüz bir his veriyor.Tekrar alınabilir ancak yeni ürünler denemek istediğim için şu an almayı düşünmüyorum.

ESSENCE RİMEL

Essence Lash Princess Maskara:Essence ürünlerini severek kullansam da bu maskarayı beğendiğimi söyleyemem.Kıl uca doğru incelen bir fırçası var ancak kirpikleri çok iyi ayırmıyor.Uzunluk dolgunluk verdiği de söylenemez.Bir daha asla almam meraktan aldım ve bildiğimden şaşmamam gerektiğini anladım.:)

Benim son zamanlarda bitirdiğim kozmetik ürünlerim bunlardı kızlar.Sizler hangi biten ürünlerinizden memnunsunuz?

Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

10 yorum:

  1. limonlu duş jelini yedekledim, o kadar seviyorum, watsons maskeyi ben de hiç sevemedim :)
    gelsin yeniler :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duş jeli çok güzel kokusu harika cildimi biraz kurutmasa daha iyi olacaktı.Makseyi bir daha asla almam o kadar övdüler birde:(

      Sil
  2. çok güzel ürünler bitirmişsin benimde içinde merak ettiğim ürünler var sayende deneyeceğim :) sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler umarım seninde hoşuna gider deneyeceğin ürünler:) sevgiler.

      Sil
  3. watson maskelerden sütlü olanını öneririm ben çok memnun kaldım :) essence maskaranın ise aynı ambalajlı ama yeşil yerine turuncu olanına bak çok başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskeyi bir daha almayı hiç düşünmüyorum çok daha iyi ürünler var bence ona göre.Maskarada turuncu olan daha iyi teşekkürler:)

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş canım fotoğraflar çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  5. ben şimdiye kadar sıkılaştırma özelliği olan ya da gözenekleri gerçekten küçülten bir tonik görmedim siz biliyorsanız söyleyin :D bir de iyi ki watsonsın o ballı saç bakım maskesini iyiki almamışım genelde kimsenin pek bepenmediğini fark ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıkları arasında yok ne yazık ki öyle bir tonik hala arayış içerisindeyim:( Maskenin çok övüldüğünü görünce denemek istemiştim ama hiç gerekli bir şey değilmiş iyi ki almamışsın.:)

      Sil