THE BALM VOYAGE VOL. 2 PALET İNCELEMESİ

THE BALM VOYAGE 2 PALET

Merhaba.
Bugün son zamanlarda çok sık kullandığım ve iyi ki almışım dediğim bir paletten The Balm Voyage 2 den bahsedeceğim sizlere.Eylül ayında indirime girer girmez kaptığım bu palet hem fiyatı hem de işlevselliği ile kısa sürede favorilerim arasına girmeyi başardı.

THE BALM

Voyage 2, The Balm paletleri arasında bana göre en işlevsel olan paletlerden.Nedeni ise içerisinde makyaj için gerekli olabilecek tüm ürünlerin bir arada olması.Özellikle The Balm ürünleri ile yeni tanışan kişiler Voyage 2 ile iyi bir başlangıç yapabilirler.

THE BALM PALET

Voyage 2,tüm The Balm ürünlerinde olduğu gibi oldukça hoş ve tatlı bir ambalaja sahip.Paleti açtığınızda çıkan gemi dümeni şeklindeki aynası ise ayrı bir güzellik katmış bana göre.

BALM VOYAGE 2 PALET

Voyage 2 nin arka yüzeyinde ise paletin içerisinde bulunan ürünler ve renkleri yer alıyor.

THHE BALM VOYAGE 2 PALET

The Balm Voayge 2 nin içerisinde 9 adet far,1 adet highlighter,1 adet bronzer,2 adet toz allık,2 adet ise dudak ve yanak renklendirici bulunuyor.Paletin içerisindeki farların ve diğer ürünlerin renk uyumu ise oldukça güzel ve birbiri ile uyumlu,günlük hayatta sıklıkla kullanabileceğiniz tonlarda.

THE BALM VOYAGE 2 PALET

Voyage 2 nin alt kısmındaki kapağı açtığınızda ise göz,ten ve dudak makyajı kombinleri yer alıyor.

THE BALM VOYAGE 2 FAR SWATCH

 Voyage 2 de bulunan farların renkleri ise bu şekilde,oldukça kolay renk veriyorlar ancak biraz tozutma yapıyorlar.Buna rağmen far bazı kullanmadığım zamanlarda bile gayet iyi performans sergilediklerini söyleyebilirim.Renkler ise sağ baştan itibaren şöyle;
Welcome-mat
Bienvenue-sedefli
Bienvenid-simli
Benvenuto-sedefli
Tervetuloa-mat
Welkom-sedefli
Willkommen-sedefli
Valkommen-simli
Failte-simli

THE BALM VOYAGE 2 SWATCH

Voyage 2 nin içeirisndeki bronzer Bahama Mama'ya göre daha koyu ve sıcak tonlara sahip bir kahve.Benim için oldukça kullanışlı oldu çünkü Bahama Mama çok soğuk ve küllü tonlarda olduğundan tenime uymuyordu.
Highlighter ise sedefli altın ışıltılarına sahip Mary Lou ya epey benziyor diyebilirim.
Allıklar ise şeftali ve pembe tonlarında,pigmentleri ise oldukça yoğun çok az sürmeniz yeterli oluyor.

THE BALM VOYAGE 2 LİP CHEEK SWATCH

Son olarak dudak ve yanak renklendiricisi olarak da yine şeftali,pembe tercih edilmiş.yapıları krem ve uygulaması gayet kolay hem yanak hem dudak için rahatlıkla kullanabilirsiniz.Yanaklara uygulandığında kalıcılığı toz allığa göre daha başarılı,dudak da ise mat bir görünümü var.Ben her iki şekilde de kullanıyorum.
Bu palet benim bugüne kadar kullandığım The Balm paletleri arasında en sevdiğim oldu.Her yere benimle geliyor ve sayesinde yanıma bir sürü ürün almama gerek kalmıyor,bir fondöten bir rimel yetiyor.Sizlerde benim gibi bütün ihtiyaçlarınızı pratik biri ürünle çözmeyi tercih ediyorsanız The Balm Voyage 2 ye Gratislerden şu anda %40 indirim ile sahip olabilirsiniz.(İndirim 28 Ekim-31 Ekim arasında geçerli.)
Benim son zamanlarda severek kullandığım The Balm ürünüm Voyage 2.Sizin son zamanlardaki The Balm favoriniz hangisi?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. The Balm'da en sevdiğim palet Balm Jovi fakat tamamen rocker ruha sahip olduğu için :) Çamur gibi Bahara Mama'dan sonra güzel bir bronzer çıkarmışlar gibi görünüyor. Kullanışlı bir palet, indirimde yakalarım diye baktım ama kalmamış ne yazık ki. Artık başka bahara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni bir sürü ürün taşımaktan kurtardığı içi her yere götürüyorum :) Bahama mama bana hiç uymamıştı ama bu çok güzel tavsiye ederim.

      Sil
    2. Cekilisinize katıldım g+ Gözem Karabacak .Blog takip ismim gozem karabacak instagram:gozem.krbck

      Sil
  2. harika bir palet palet alacaksın bunu al yeter :)
    seni blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    @evintekkizimona

    YanıtlaSil