EYLÜL-EKİM KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Merhaba.
Bayramdı,tatildi,hastalıktı falan derken bloğumdan epey bir uzak kaldım,artık buralardayım.:)
Bu uzun arada yazacak epey şey birikti tabi,bunlardan biri de geçtiğimiz ay ve bu ay yaptığım kozmetik alışverişi.Malum geçen ay ki bayram indirimleri sayesinde yine soluğu Gratis,Migros,Rossmann ve Flormar da aldık.
İndirimde aldıklarımın bir kısmını daha önce paylaşmış olsam da diğer aldıklarımı da paylaşmadan geçmek istemedim.:) Aldıklarıma gelecek olursak;

KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Nivea Duşta Vücut Kremi'ni severek kullanıyorum,Migros'da yarı fiyatına görünce hemen kaptım iki tane.Duştan çıkmadan önce ıslak teninize sürüp duruladığınız da yumuşacık yapıyor cildi,üstelik ballı olanın kokusuna da bayılıyorum.Krem sürme vakti olmayanlar içinde ideal,pratik bir ürün,bittikçe alıyorum.
Vaseline Sprey Krem ise favorilerim arasına girmeyi başaran ürünlerden.Açıkçası ilk zamanlarda bu kadar performans beklemiyordum ama yaz aylarında zahmetsizce cildimi nemlendirmesi ile gönlümü kazandı.Aloe veralı olması cildi rahatlıyor,güneş sonrasında da sık sık kullandım,cildim hiç kurumadı ve ışıl ışıldı.Vaseline Sprey Kremi bir tane almıştım Migros'dan keşke bir iki tane daha alsaymışım diyorum.:(
Organix Australian Teatree ŞampuanGratis'den %40 indirimle aldım.Henüz kullanmakta olduğum şampuan bitmediği için denemedim ama biter bitmez başlayacağım.Kuru,hassas saç derisini onarıcı nemlendirici ve de kepeğe karşı etkili olduğu için tercih ettim,içeriği de diğer şampuanlara göre iyi.Umarım işe yarar,deneyelim,görelim.:)
Organix Sea Mineral Moisture Saç Kremi işlem görmüş kuru saçlar için.Henüz kullanma fırsatım olmadı,kullandığım saç kremi bitmek üzere yakın zamanda denerim.
Splat White Plus Diş Macunu'nun epey övgü aldığını görünce denemek istedim.Bir sürü çeşit arasından seçim yapmak zor oldu ama ilk defa deneyeceğim için beyazlatıcı özellikli olanını tercih ettim.Memnun kalırsam diğer çeşitlerini de denemek isterim.

KOZMETİK ALIŞVERİŞİ  

Flormar Brush Cleanser bildiğim kadarı le yen çıkan ürünlerden.Bende yıkamaktan usandığım fırçalarım için alıp denemek istedim.Birkaç kere kullandım ama çok da memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim.En iyisi bir süre daha kullanıp öyle karar vermek.
Flormar Supermatte Ruj indirim haricinde aldığım ürünlerden.Bendeki rengi 210 Milk Chocolate,özellikle rengini çok beğendiğim için aldım.Tam bir sonbahar-kış ruju,yapısı mat ve uzun süre dayanklı.Fiyatı ise 14.90 TL.
Flormar Radiant Pink Highlighter kampanyalı ürünler arasında 5.00 TL'ye satıldığı için denemek istedim.Sedefli ve ıslak bir görünüm veriyor,günlük kullanım için ideal.
Flormar Eye Perfection Primer amacının dışnda highlighter olarak kullanıldığını görünce merakımdan aldım..Baz olarak hiç denemedim ama highlighter olarak başarılı olduğunu söyleyebilirim.

GRATİS ALIŞVERİŞİ

Pastel Moonlight Highlghter çıktığından beri epey dikkatimi çekmişti fakat hiçbir yerde bulamadığımdan alamadım bir türlü.Rossmann'da görür görmez kaptım üstelik indirimli 7.90 TL.Islak ve aydınlık göirünüm için ideal olduğunu düşünüyorum,fiyatına göre de başarılı.
Maybeline Master Graphic Eyeliner Gratis indiriminde aldıklarımdan.Aslında almak istediğim eye liner başkaydı fakat onu bir türlü bulamayınca bende bunu aldım.Kullanımı basit rahatlıkla sürülebiliyor ancak kalıcılığı konusunda pek emin değilim.Çok fazla kullanmadığım için bir süre aha denesem iyi olacak.
Essence Soo Glow Highlighter uzun zamandır aradığım ürünlerden sonunda Migros da buldum.Migros'a Essence standı gelmesi çok iyi olmuş bütün ürünler vardı neredeyse.Soo Glow kremsi yapıda ve ıslak aydınlık bir görünüm veriyor,detayları önümüzdeki günlerde paylaşacağım.

THE BALM LİKİT MAT RUJ

Gratis indiriminde en çok almak istediğim şeyler ise The Balm Meet Matte Hughes rujlardı.Gerçi istediğim renkleri bulmak için beş,altı Gratis şubesi gezdim ama değdi.:)Aldığım renkler ise Committed,Adoring ve Charming.

THE BALM İNDİRİMİ

The Balm Voyage 2 Palet ülkemize gelsin diye dört gözle bekledim.Gratis indiriminde de 48 TL gibi bir fiyata düşünce kaptım tabi hemen.Bugüne kadar en severek kullandığım The Balm ürünü kendisi.
Benim için oldukça işlevsel tüm ihtiyaçlarımı giderebildiğim bir palet olduğundan yanımdan ayırmıyorum.Detayları önümüzdeki günlerde.:)
Alışveriş hayatımızın olmazsa olmazı özellikle de biz kadınlar için vazgeçilmez.:)Bir de indirimler oldukça daha da güzel.Benim Eylül-Ekim alışverişim bu şekildeydi kızlar.
Sizler bu ay neler aldınız?Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Bol alışverişli,indirimli günler diliyorum.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. splat white plus gerçekten güzel bir dişmacunu.. hepsini güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Övüldüğü kadar var sanırım deneyelim görelim,teşekkürler:)

      Sil