REAL TECHNİQUES BOLD METALS TÜRKİYE'DE

REAL TECHNİQUES BOLD METAL TÜRKİYE

Merhaba.
Real Techniques fırçaları ülkemize geldiğinden beri  makyaj severlerin ve bloggerların vazgeçilmezi oldu.Fırçaları yapısı,kıllarının yumuşaklığı,kullanım kolaylığı ve özellikle indirim dönemlerinde ulaşılabilir fiyatları ile beğenimizi kazandı diyebiliriz.
Real Techniques'in lüks tasarıma sahip Bold Metals serisi de Türkiye'ye gelince bende elimdeki Bold Metals fırçaları sizler için incelemeye aldım.

REAL TECHNİQUES BOLD METAL FIRÇALAR

Real Techniques Bold Metals Collection yedi farklı işlev için üretilmiş gold,bronz ve silver fırçalardan oluşuyor.Koleksiyonda ki fırçalar şöyle;
Arched powder-Kavisli pudra fırçası-gold
Triangle foudation-Üçgen fondöten fırçası-gold
Tapered blush-Konik allık fırçası-bronz
Flat Contour-Düz kontur fırçası-bronz
Oval shadow-Oval gölgeleme fırçası-silver
Pointed crease-Sivri uçlu crease fırçası-silver
Angled liner-Açılı liner fırçası-silver
Bende ise pudra,kontur ve allık fırçaları mevcut.

REAL TECHNİQUES BOLD METAL FIRÇA

Real Techniques Arched Powder 100 -Kavisli Pudra Fırçası
Klasik tombul pudra fırçalarının aksine yatay kıl yapısı ile rahat uygulama sağlıyor.Fırçanın kılları inanılmaz yumuşak yüzünüze kuş tüyü değmiş gibi hissediyorsunuz

REAL TECHNİQUES BOLD METAL TÜRKİYE

İlk kullanımda biraz tuhaf gelmişti şekli ama kullandıkça alıştım,elim başka fırçaya gitmiyor diyebilirim.

REAL TECHNİQUES BOLD METAL FIRÇA

Pudra fırçasının kılları oldukça sık,uygulama yaparken pudraya bir kere dokundurmanız yeterli oluyor.Defalarca sürüp ürün israfı yapan fırçalardan değil,bu yönünü sevdim.

REAL TECHNİQUES BOLD METAL FIRÇALAR

Bu fırçayı daha detaylı incelemek isterseniz videoyu izleyebilirsiniz.


Real Techniques Tapered Blush 100-Konik Allık Fırçası
Bold metals fırçalarım arasında en sevdiğim bu oldu diyebilirim.RT nin mum şeklindeki allık fırçasına kıyasla oldukça küçük.Bu da istediğiniz gibi uygulama yapma imkanı sağlıyor.

REAL TECHNİQUES BOLD METAL TÜRKİYE

Konik allık fırçasının kılları sık uca doğru yanlardan kesik üçgen şeklini alıyor.

REAL TECHNİQUES BOLD METAL TÜRKİYE

Mum şeklindeki RT ile geniş bölgelere allık uyguluyordum yada minik bir alana uygulamak istediğimde fırçanın uç kısmını elimde sıkıştırarak uygulama yapıyordum.
Komik allık fırçasında öyle bir sorun yok krem yada toz allığı istediğiniz gibi uygulayabiliyorsunuz.

REAL TECHNİQUES BOLD METAL FIRÇA

Bu fırçayı daha detaylı incelemek isterseniz videoyu izleyebilirsiniz.


Real Techniques Flat Contour Blush 301-Düz Kontur Fırçası
Çok fazla kontur yapmasam da elimde doğru düzgün bir kontur fırçası olmadığı için denemek istedim bu fırçayı.Daha önce kullandıkları hep açılı fırçalardı Bold Metals Kontur Fırçasının kılları ise  ise düz küt tasarıma sahip.

REAL TECHNİQUES BOLD METAL TÜRKİYE

Düz kontur fırçasının kılları oldukça sık,hem krem hem toz ürünler ile uygulama yapılabiliyor.
    REAL TECHNİQUES BOLD METAL FIRÇA

Kontur fırçası ile uygulama yaparken öncesinde ince ucuyla yüzüme bir hat çiziyorum daha sonra geniş küt kısmı ile bu hattı dağıtıyorum.Düz kontur fırçası, açılı fırçalara göre daha belirgin hatlara sahip olmanızı sağlıyor.
Belirgin ve keskin surat hatları istiyorsanız bu fırça oldukça ideal.

REAL TECHNİQUES BOLD METAL

Bu fırçayı daha detaylı incelemek isterseniz videoyu izleyebilirsiniz.


Real Techniques Bold Metal fırçalar diğer RT fırçalarına göre uzun ve ağırlar.Bu yüzden makyaj çantanızda taşımakta zorlanabilirsiniz.Bir diğer sorun da fırçaları yıkarken sadece kıllarını yıkamaya özen gösterin metal kısmına su ve sabun gibi şeyler değdiğinde renkleri solabiliyor.
Bunların dışında olumsuz bir yanları yok bana göre,yaklaşık dört aydır kullanıyorum kıllarında dökülme seyrelme gibi bir problemle de karşılaşmadım.
.
REAL TECHNİQUES DUO FİBER FIRÇA

Real Techniques Bold Metals fırçaları aldığımdan beri severek kullanıyorum,fırçaları katıldığım bir fuardan almıştım ama fiyatlarını hatırlayamıyorum ne yazık ki.Bold Metals fırçaları Kozmela'da satışa çıkmış,fiyatlar biraz pahalı olsa da almak isteyenler oradan temin edebilirler.
Fırçalara o kadar para vermeye değer mi bilmiyorum ama benim kullandığım en şık tasarıma sahip fırçalar.Koleksiyon severlerin mutlaka alması gereken bir tasarıma sahipler.Eğer imkanınız varsa yada daha uygun fiyatlara bulursanız mutlaka alın derim.
Benim en sevdiğim fırçalarım şu an için Real Techniques Bold Metals. :)
Sizin en sevdiğiniz fırçalarınız hangileri?

Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder