EN SEVDİĞİM RİMMEL LONDON ÜRÜNLERİ

EN SEVİLEN RİMMEL LONDON ÜRÜNLERİ

Günaydın.
Sevdiğimiz kozmetik markalarında beklenen indirimler başlamışken bende sizlere kullanmakta olduğum Rimmel London ürünlerinden bahsetmek istedim.Malum Watsons Bayram İndirimi dün başladı ve 20 Eylül'e kadar devam edecek.Rimmel London ürünlerinde de %30 indirim var.
Ben bu markayı genel olarak beğeniyorum,bugüne kadar memnun kalmadığım bir ürünü olmadı diyebilirim.En sevdiğim Rimmel London ürünleri ise şöyle;
Lasting Finish By Kate Lipstick
Fotoğraf da gördüğünüz gibi en çok rujları mevcut elimde.:)Siyah seri satin,kırmızı mat,pudra olanlar ise yeni çıkan nude serisi.Kate rujların detaylarını burada bulabilirsiniz.


Kate rujların hepsini çok seviyorum ancak siyah seri favorim.Sür çık,kremsi yapısı ile çok kolay uygulanıyor,dudakları nemlendirme ihtiyacı bile duymuyorsunuz.
Kırmızı seri ise mat rujlarım arasında en çok kullandıklarımdan.Sanırım bitirebileceğim nadir rujlardan.:)
Nude serisi oldukça açık renklerden oluşuyor,günlük kullanım için ideal.Ne süreceğimi bilemediğim de sürüp çıkıyorum.:)

RİMMEL LONDON

Sol baştan itibaren elimdeki renkler şöyle;
30-36-03-38-107-104-42-45


Işıkdan dolayı bazı renkler çok belli olmadı ama idare edin lütfen.:)

RİMMEL LONDON İNDİRİM

Elimdeki diğer Rimmel London rujları ise Lasting Finish Colour Rush ve Provocalips serisinden.


Provocalips iki aşamalı bir ruj ilk olarak 1. renkli olan kısmı sürüyorsunuz ardından 2.şeffaf kısmı sürüyorsunuz.Böylelikle mat ve uzun süre kalıcı bir renk elde ediyorsunuz.Bendeki rengi 230 Kiss Fatal.


Lasting Finish Colour Rush serisi kalem şeklinde olduğu için oldukça kullanışlı.Canlı ve parlak renklere sahipler.Yumuşacık oldukları için  tam yaz aylarında kullanıma göre.

                                          

Soldaki Give Me A Cuddle pembe ve şeftali arasında tatlı bir renk.Sağdaki ise Rumour Has It pembe alt tonlu kırmızı.


Wake Me Up fondöteni severek kullanıyorum.Kurun ve normal ciltlerin kullanımı için uygun,içerisindeki minik ışıltılar cilde aydınlık bir görünüm veriyor.Bendeki rengi Soft Beige renk seçeneği az olsa da uygun rengi yakalarsanız bir deneyin derim.:)
Match Perfection concealer çok fazla problemi olmayan göz altlarına sahip olanların tercih edebileceği bir ürün.Hafif yapısı ile çizgilere dolma gibi bir sorun yapmıyor,aydınlık ve canlı bir görünüm veriyor.Bendeki rengi ise 030 Classic Beige.


Rimmel London'un maskara yelpazesi oldukça geniş.Mutlaka ihtiyacınıza göre bir maskara bulabilirsiniz, o yüzden bakmadan geçmeyin.:)


Wake Me Up Salatalık Özlü Maskara'yı çok merak edip,Ramazan Bayramı İndiriminde almıştım.İyi ki de almışım.:)Fırçası kıl kirpikleri tek tek ayırıyor vede kıvırıyor.Hafif,gözlere ağırlık yapmayan,mis kokulu bir maskara.


Lash Accelerator Endess silikon fırçaya sahip,kirpikleri ayırıp kıvırıyor.Sadece 1-2 kere denedim,diğer rimelim bittikten sonra kullanmayı düşünüyorum.


Brow This Way maskara kaşlar için,alırken çok umutlu değildim ama kullandıkça sevdim.Kaş farlarından sonra oldukça pratik geldi bana.İlk sürdüğünüzde ıslak bir his verse de kuruduktan sonra sabitleniyor,akma vs. yapmıyor.Bendeki rengi Medium sanırım.


Glameyes Likit Liner oldukça ince bir fırçaya sahip.Eyeliner sürmeye alışkın olmayanlar zorlanabilir ama incecik bir hat için ideal.Rengi ve kalıcılığı başarılı.
Benim en sevdiğim Rimmel London ürünleri bunlar kızlar.
İndirim varken hoşunuza giden ürünlere bir şans verin derim,ben öyle yapmayı düşünüyorum.
Sizin en sevdiğiniz Rimmel London ürünleri hangisi?
Keyifli alışverişle ve mutlu hafta sonları diliyorum hepinize.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. Kate rujlara bayıldım :) özellikle 38 numara tam benlik görünüyor :*

    YanıtlaSil