BÜYÜK BAYRAM İNDİRİMİNDE NELER ALMALI?

GRATİS WATSONS ROSSMANN BAYRAM İNDİRİMİ 

Merhaba kızlar.
Büyük bayram indirimi başlar başlamaz soluğu mağazalarda aldık.Biz kozmetik severler için kaçırılmayacak bir fırsat olan Büyük Bayram İndiriminde neler almalıyız ?Benim alışveriş listemdekiler neler ve şimdiye kadar aldıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.
Öncelikle Gratis'in indiriminden söz etmek istiyorum.17-20 Eylül tarihlerindeki indirimde merakla beklediğimiz The Balm dahil pek çok üründe güzel indirimler var.İndirim oranlarına gelecek olursak;
Gosh - Max Factor %50
The Balm- Loreal %40
Maybeline-Pastel-Real Techniques %30
Loreal-Nivea-Neutrogena-Himalaya Cilt Bakım Ürünleri %40
Seçili Saç Bakım Ürünleri %40
İndirimdeki ürünler ile detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Gratis indiriminden benim aldıklarım ise şöyle.

GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ

The Balm Voyage 2 paleti çıktığında beri merakla bekliyordum.İndirimde alacaklarımın en başında geliyordu kendisi nihayet kavuştum.İndirimli fiyatı 48 TL.

THE BALM VOYAGE 2 İNDİRİM

Voyage 2 nin içerisinde 9 adet far,1 bronzer,1 highlighter, 2 allık, 2 dudak ve yanak renklendiricisi bulunuyor.Paletteki renklerin uyumunu çok sevdim ayrıca bir çok ürünün tek bir palette toplanması da çok hoş ve çok kullanışlı olmuş.Seyahat ederken yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kadar güzel bir palet.:)

THE BALM VOYAGE 2 İNDİRİM

The Balm Meet Matte Hughes rujlardan almak istediğim üç renk vardı.Charming ve Commited rengini zar zorda olsa buldum.Ama en çok istediğim  Adoring rengi yoktu gittiğim mağazalarda.:(

THE BALM İNDİRİM

Soldaki renk Commited sağdaki ise Charming.
İndirimli fiyatı 21 TL.

THE BALM MEET MATTE HUGHES COMMİTED

Bir diğer ürün ise Gratis'in kasa arkası indiriminden aldığım Le Petit Marseillals Tatlı Badem Sütü Sıvı El Sabunu.Elleri nemlendirme özelliği olduğu ve güzel kokusundan dolayı tercih ettim.Bakalım memnun kalacak mıyım?

GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ

Gratis diğer aldığım Benri Gözlük Temizleme Mendili ise oldukça kullanışlı ve de çok güzel temizliyor kirleri.
Gratis Büyük Bayram İndirimi'nde gözüme çarpan ama almadığım ürünler ise The Balm Mr. White Now göz kalemleri.Renkleri oldukça güzel görünüyor ama çok fazla kalem kullanmayı tercih etmediğim için almadım.Almak isteyenler için indirimli fiyatı 21 TL.

THE BALM MR WRİTE NOW İNDİRİM

Gosh'un yeni çıkardığı 9'lu far paletleri de oldukça dikkat çekici.Aslında renkler ve pigmenti hoşuma gitti ama kararsız kaldığım için almadım.İndirimli fiyatı 25 TL.

GOSH İNDİRİM

Bunların dışında Gratis den Organix şampuan almayı düşünüyordum ancak girdiğim şubelerde yoktu ne yazık ki.:(
Watsons'ın indirimi henüz başlamadı merakla bekliyorum doğrusu.En çok da Revlon ve Rimmel London markalarının indirime girmesini istiyorum.
Revlon Colorbust Matte Balm'ları severek kullanıyorum yapıları çok güzel ancak stokta istediğim renkleri bir türlü bulamıyorum.Umarım güncel stoklarla indirime girer.

REVLON İNDİRİM

 Rimmel London markasını çok seviyorum özellikle de rujlarını geçtiğimiz aylarda çıkan Nude serisinin iki rengi mevcut elimde.Eğer sizde nude tonlardan hoşlanıyorsanız bu seriye mutlaka bakı derim.

RİMMEL LONDON İNDİRİM

İşte benim favori rujum Rimmel London Kate Lipstick.Özellikle siyah serinin yapıları çok güzel kremsi ve dudakları kurutmuyor.Elimde bu serinin bir çok rengi mevcut.Rimmel London rujlarla ilgili detaylara buradaki yazımdan ulaşabilirsiniz.

RİMMEL LONDON İNDİRİM

Rimmel London indiriminde markanın rimellerine mutlaka göz atın.Her ihtiyaca yönelik maskara mevcut.

RİMMEL LONDON İNDİRİM
Severek kullandığım salatalık özlü Wake Me Up maskarayı da deneyebilirsiniz.Oldukça hafif kirpiklere ağırlık yapmadan tek tek ayırıp,kıvırıyor.
Watsons Rimmel London markasında genellikle %30 indirim yapıyor.Bakalım bu indirim de nasıl olacak?


RİMMEL LONDON İNDİRİM

Bunların dışında Rimmel London Wake Me Up Fondöten,,Stay Matte Pudra,Match Perfection Concealer ve de kaş maskaralarına göz atabilirsiniz.
Rossman indirimi ise 17-23 Eylül tarihleri arasında geçerli olacak.Rossman'dan Catrice ürünleri almayı düşünüyordum ancak indirime girmemiş.

Loreal-%40
Pastel-Rival De Loop;-Maybeline %30
Nivea-Dieadermine Cilt Bakım Ürünleri %50 
İndirime giren diğer ürünlere buradan ulaşabilirsiniz.

Kızlar henüz gitmedim ama Migros'da kozmetik ürünler  %50 ye varan indirime girmiş.Gidip bakmak da yarar var.
Benim indirimin ilk gününde aldıklarım ve önerilerim bu şekilde.
Sizlerinde mutlaka şuna bir bak, dene dediğiniz ürünler var ise merakla bekliyorum.
Bol indirimli,bol alışverişli günler diliyorum herkese.
Sevgi ve güzellik ile kalın.


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

7 yorum:

  1. Bilgilendirmeler için çok teşekkürler canım aldıklarını çok beğendim güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım senin alışveriş detaylarınıda bekliyorum :)

      Sil
  2. Güzel ürünler , bende alışveriş yaptım watsonsda bekliyorum yarın indirim olacak sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet watsons bugün başladı :)

      Sil
  3. güle güle kullan belki wake me up fondöten alırım bende kış için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :Teşekkür ederim Wake Me Up kullanıyorum şu an ben çok memnunun,umarım memnun kalırsın:)

      Sil
  4. Ah bu indirimler bizi mahvedecekkkkk... Neyse ki alisveris perhizindeyim, evde eksikler disinda alisveris yasak...ama icim gidiyor resmennnn

    YanıtlaSil