ORİGİNS TÜRKİYE'DE ÜRÜNLER VE İZLENİMLER

origins   ürünleri türkiye
Origins Ürünleri
Merhaba.
Geçtiğimiz haftalarda çok sevdiğim bir cilt bakım markası olan Origins Türkiye'ye geldi ve Sephora mağazalarında ürünleri satışa çıktı.Açıkçası bu markanın ülkemize gelmesine çok sevindim,geçtiğimiz kış aylarından bu yana pek çok ürünleri deneme şansım oldu.Ancak elimdeki ürünlerin bazılarını biterse tekrar temin etmek zor olacağı için korka korka kullandım resmen.Artık gönül rahatlığıyla kullanıp,ürünlere kolaylıkla ulaşabileceğim için çok mutluyum!:)

Origins, 90'lı yıllardan bu yana çevreye ve doğaya duyarlı üretim politikaları ile doğal içerikli,yüksek performanslı cilt bakımı ürünleri üreterek, Amerika'da ve dünyada çoğu ülkede çok sevilen ve büyük ilgi gören bir marka olmayı başarmış!Özellikle maske çeşitleri ve nemlendirici kremleri Origins'in en çok satan ve en beğenilen ürünleri.Bende bu ürünlerden denediklerimden size bilgi vermesi için kısaca bahsedeceğim,daha sonra detaylı incelemeleri de gelir tabi.:)

origins ginzing krem
Origins Ginzing Serisi
Origins Vitazing Spf 15 Energy Boosting Mousturizer-Nemlendirici Krem:Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun hafif formüllü ancak etkili bir nemlendirici diyebilirim.Kış aylarından bu yana kullandım,özellikle cildimin çok kuru olduğu soğuk havalarda bile gündüz nemlendiricisi olarak iyi iş çıkardı.İçerisindeki mangosteen ve kafein özlerinin ciltte ferahlatıcı,canlandırıcı bir etkisi var.Aynı zamanda cilde sağlıklı ve doğal görünen bir parlaklık da veriyor.Benim favori nemlendirici kremlerinden olmayı başardı,tekrar alacağım kesin.:)

Origins Ginzing Energy Boosting Mousturizer-Nemlendirici Krem:Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun ancak kış aylarında nemlendirmesi benim cildime pek yeterli gelmediğinden yaz aylarında kullanmayı tercih ettim.Gündüz kullanımında cildim için yeterli nemi sağlıyor ayrıca sürdükten sonra harika bir ferahlık,tazelik veriyor.İçerisinde Panax Ginseng ve Kafein özleri bulunuyor ki sanırım bu özler cildin rahatlamasına ve canlanmasına katkı sağlıyor.

Origins Ginzing Refreshing Eye Cream-Göz Kremi:Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun,benim oldukça hassas olan göz çevremde bile hiç sorun yaratmadı.Yapısı oldukça hafif,sürdükten sonra kısa sürede emiliyor ve göz çevresine ferahlama,rahatlama sağlıyor.Gündüz ve gece kullanımına uygun,her iki şekilde de nemlendirmesi beni tatmin etti.İçerisinde Panax Ginseng,Kafein ve Magnolia Özleri bulunuyor,uyguladıktan sonra göz çevresine parlak,aydınlık bir görünüm de katıyor.Ginzing göz kremini favoriler listeme ekledim,tekrar alabilirim.:)

origins gece bakım kremi
Origins High Potency Night A Mins
Origins High Potency Night A Mins Cream-Gece Kremi:Markanın en ünlü ve çok satan kremlerinden.2016 Instyle-Best Beauty Buys seçilmiş.Kuru ve normal ciltlerin kullanımına uygun,yapısı yoğun olduğundan yağlı ciltler için pek uygun değil.Ancak kış aylarında kuruyan cildime ilaç gibi geldi diyebilirim.Sabah uyandığımda cildim yumuşacık,neme doymuş ve ışıl ışıl oluyor.Origins gece kreminin içerisinde C,E,H vitaminleri ve çeşitli mineraller bulunuyor.Özellikle kuru ciltlilerin mutlaka denemesini öneririm.

origins serum kullananlar
Origins Renewal Serum
Origins Renewal Serum:Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun,gece veya gündüz kullanılabilir.Ancak yenileyici formüle sahip olduğundan ben gece kullanmayı tercih ediyorum.Yapısı yumuşak,kremsi sıvı,akışkan serumlardan değil.İçerisinde Willowherb,Kestane Tohumu ve Yosun özleri bulunuyor.Cildi yatıştırmayı,dokusunu yenilemeyi,beslemeyi ve ışıltı katmayı vaad ediyor.Yakın zamanda kullanmaya başladığım için vaatlerini henüz gözlemleyemedim ama cildime daha canlı bir görünüm kattığını söyleyebilirim.


origins maske kullananlar
Origins Maske Çeşitleri
Origins Drink Up-Nemlendirici Maske:Kuru ve normal ciltlerin kullanımına uygun,10 dakika içerisinde cildi nemlendirmeyi ve canlandırmayı vaad ediyor.Kuru cilde sürdükten sonra 10 dakika bekletilip silinmesi tavsiye ediliyor ancak ben gece yatmadan uyguladığım için silmedim.Zaten uygular uygulamaz cildim maskenin çoğunu emdi,sabah kalktığımda cildim ışıl ışıl ve neme doymuştu.İçerisinde yosun özleri ve kayısı çekirdeği yağı bulunuyor,cildi yatıştırıcı ve yoğun nemlendirici etkilerini sevdim.Favori maskelerimden olacak gibi.:)

Origins Drink Up İntensice Overnight-Uyku Maskesi:Kuru ve normal ciltlerin kullanımına uygun Origins'in en çok satan maskelerinden.Gece cilt bakım rutinimi tamamladıktan sonra bu maskeyi son aşama olarak uygulayıp,yatıyorum.Sabah uyandığımda cildim daha canlı,neme doymuş ve ışıl ışıl oluyor.İçerisinde Yosun,Avakado Çekirdeği ve Kayısı Çekirdeği yağları bulunuyor.Cildi nemlendirmenin yanı sıra  cilt bariyerini onarmayı vaad ediyor.Kuru ve nemsiz bir cilde sahipseniz mutlaka denemeniz gereken ürünlerden!

Origins Retexturizing Mask With Rose Clay-Arındırıcı Maske:Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun,gözenekleri temizleyen cildi ölü derilerden nazikçe arındırmayı vaad eden maske.İçerisinde Rose Clay,Willowherb ve Jojoba özleri bulunuyor.Temiz ve kuru cilde göz çevresi hariç eşit miktarda uygulayıp 10 dakika bekletip,durulanması tavsiye ediliyor.Ben cildim hassas ve kuru olduğu için 5 dakika bekletiyorum,durulama sonrasında cildim daha berrak ve aydınlık görünüyor.Ancak biraz gerginlik ve kuruluk da oluyor.

Origins Ginzing Refreshing Scrub Clenaser-Temizleyici:Kuru ve normal ciltlerin kullanımına uygun, 2'si birarada eksfoliye edici temizleyici jel.İçerisinde Panax Ginseng,Kafein,Jojoba,Carnauba özleri bulunuyor.İçerisinde minik tanecikler olan jel,eksfolasyondan çok cildi arındırmaya yönelik,günlük kullanıma uygun bir ürün.Uygulamadan sonra cilde tazelik,ferahlık veriyor ve gerginlik,kurluk yaratmıyor.


origins ürünleri kullananlar
Origins Makyaj Temizleme Yağı
Origins Clean Energy Gentle Cleansing Oil-Yüz Temizleme Yağı:Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun,cildi nazikçe temizlemeyi,kirlerden ve makyajdan arındırmayı vaad ediyor.İçerisinde Greyfurt,Portakal,Limon,Kuku Nut,Macadamia özleri ve E vitamini bulunuyor.Kuru cilde,parmak uçlarıma bir miktar döküp masaj yaparak uyguluyorum,ardından elime biraz su alıp yüzüme masaj yapmaya devam ediyorum.Tüm makyajım çözündüğünde cildimi ılık su ile duruluyorum. Göz makyajı da dahil olmak üzere tüm makyaj kalıntılarını ve kirleri gayet iyi temizliyor.Ayrıca cildim yumuşacık oluyor ve diğer temizleyicilerdeki gerginlik,kuruluk sorununu da yaşamıyorum.

Benim şimdiye dek kullandığım Origins ürünleri bunlar oldu.Aklımda birkaç ürünü daha var,özellikle meşhur Rituali Tea toz maskelerini denemek istiyorum ancak Sephora stantlarında göremedim.Umarım onlarda ülkemize gelir,yeni ürünlerini de sabırsızlıkla bekliyorum.
Origins ürünleri hakkında merak ettikleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum,ürünlerin detaylı incelemelerini de  ilerleyen günlerde paylaşacağım.Markadan birşey denemek isteyenlerin önceliği ihtiyaçlarına göre mutlaka maske çeşitlerinden olsun derim.Yanlış hatırlamıyorsam fiyatları 90 TL civarındaydı.Bunun dışında kremlerine de mutlaka bakın.Origins ürünlerine Sephora Türkiye mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Sevgi ve güzellikle kalıın.:)



Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. Ay bu ürünleri çok merak ettim canım. En kısa zamanda alıp deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tavsiye ederim ihtiyacına göre mutlaka al dene,başarılı ürünler.:)

      Sil
  2. duymamıştım ama çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'ye yeni geldi zaten canım ama aklında olsun güzel ürünleri var.:)

      Sil