GABRİNİ METALİK LİKİT FAR İNCELEMESİ

gabrini metalik likit far
Gabrini Metalik Likit Far
Merhaba.
Kozmetik dünyasında her gün yeni birşeyler çıkmaya devam ediyor.Yakın zamanda da pek çok marka likit far üreterek göz makyajına yeni bir boyut getirdiler.Günlük makyajda far kullanmayı sevdiğim için bende Gabrini Likit Farları denemek istedim.İlk defa likit far kullanacağım için fiyatlarının uygun olması da Gabrini Metalik Likit Farları tercih etmeme sebep oldu diyebilirim.

gabrini likit far
Gabrini Likit Far
Gabrini kozmetik genellikle uygun fiyatlı makyaj malzemeleri üreten yerli bir firma.Açıkçası yerli bir firmanın böyle yeni ürünler üretmesi beni hem mutlu ediyor hem de onları denemek için sabırsızlanıyorum.Gabrini'nin Likit Far koleksiyonunda 10 farklı metalik renk bulunuyor.Benim koleksiyonda tercih ettiklerim ise 06 ve 07 numara.

likit göz farı
Likit Far
Likit farların tasarımı likit rujlar gibi,tüpün içerisindeki uzun fırçanın ucunda sünger açılı bir aplikatörü bulunuyor..Bu aplikatör yardımı ile likit far rahatça sürülüyor fakat dağıtmak için yine fırça kullanmak gerekiyor.Ya da parmak uçları ile tampon hareketlerle de dağıtılabiliyor.

Gabrini Metalik Likit Farlar,gölge yapmak için pek uygun değil ancak göz kapağının ortasından dış köşesine kadar uygulayıp,ardından gözün dış köşesine ve katlanma bölgesine, sürülen renkten daha koyu tonlar uygulayıp harmanlandığında gayet güzel bir görünüm elde edebilirsiniz.Yada göz makyajınızı yaptıktan sonra gözlerinizi daha da vurgulamak ve ışıltı katmak için son dokunuş olarak göz kapağınızın orta kısmına da uygulayabilirsiniz.

gabrini likit far
Gabrini Metalik Likit Far
Gabrini likit farların 06 numarası sıcak tonlu bakır renginde,içerisinde minik simler var ancak çok dağıtılmadığında pek belli olmuyorlar.Ben 06 numarayı kahve tonlu göz makyajında kullanmayı tercih ediyorum,hem makyaja güzel bir sıcaklık katıyor hemde son zamanlarda oldukça trend bir renk.:)
07 numara ise geçtiğimiz kış aylarından beri yükselişte olan kızıl-bordo renklerinde soğuk bir tona sahip.Koyu gölgeli göz makyajlarında göz kapağına uygulandığında harika bir bitiş sağlıyor.

Likit farlar metalik bitişe sahip olduğundan mat farlar ile birlikte uygulamak daha iyi bir görünüm veriyor.Ayrıca farlar likit yapıda olduğundan sürdükten kısa bir süre sonra kuruyup sabitleniyor,o nedenle uygulama yaparken hızlı olmakta fayda var.Kalıcılık olarak da gayet iyiler gün içerisinde dağılma,çizgilere dolma gibi sorunlar yaşamadım.Fiyatlarına göre performansları oldukça iyi olan Gabrini Metalik Likit Farlara 10-12 TL gibi bir fiyata Tedi mağazalarında ve ufak kozmetikçilerde
bulabilirsiniz.Gabrini kozmetik ürünleri ile ilgili paylaşımlarım instagram de mevcut.Detaylı incelemeleri de blog da olacak.:)

Sevgi ve güzellikle kalın.:)







Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. Hiç ama hiç denk gelemediğim için deneyemedim bir türlü ama çok da merak ediyorum! Bir rastlasam bu iki rengini kaçırmayacağım. Güle güle kullan Selinay'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızılay da bir yerde satılıyoordu sanırım Başak'cım ama adını hatırlamıyorum.Çok teşekkürler,sevgiler!

      Sil