NYX LOVE İN RİO FAR PALETİ-EN FUEGO İNCELEMESİ

NYX LOVE İN RİO FAR PALETİ

Merhaba.
Bugünkü konuğum Nyx markasına ait Love İn Rio Far Paleti.Nyx bu far paletini Rio şehrinden ilham alarak tasarlamış.Rio'nun dinamik,eğlenceli ve renkli hayatını 22 farklı far paletine yansıtmış.Birbirinden farklı renkleri bulunan paletin toprak tonlarından,griye,eflatuna,maviye,yeşile kadar uzanan pek çok renk alternatifi mevcut.Paletin bendeki rengi ise En Fuego.

NYX LOVE İN RİO

Nyx  Love İn Rio Palet siyah plastik mini bir ambalaja sahip,içerisinde 3 farklı renkte far ve bir sünger aplikatör bulunuyor.Minik ambalajı her an yanınızda taşıma kolaylığı sağlıyor.

NYX FAR ÇEŞİTLERİ

Paletin içerisindeki farların hepsi sedefi ve simli,yapıları ne çok yumuşak ne de çok sert.Elle ve aplikatör ile uyguladığınızda pigmentasyon gayet iyi görünse de,fırça ile uygulamada aynı sonucu verdiğini söylemem.Renkleri tam anlamı ile yansıtabilmek için far bazı ve fixer gibi ürünler kullanmakta yarar var.Tek başına performansları çok iyi değil ne yazık ki.

NYX FAR YORUM

Nyx far paletindeki renkleri far bazı ve herhangi bir yardımcı ürün olmadan kullandığımda renklerini tam olarak vermediklerini söyleyebilirim.Kalıcılığı da oldukça zayıf,yarım gün dayanmıyor bile,ayrıca göz kapaklarında birikme ve çizgilenme yapıyor.

NYX LOVE İN RİO FAR PALETİ

Paletteki renkleri ne kadar beğensem de performans beklediğim gibi olmayınca,bende Mac Fix Plus ile birlikte denemeye karar verdim.Sonuç kesinlikle tatmin edici.:)Pigmentasyonu az,tozutan yada daha yoğun,daha kalıcı olmasını istediğiniz farlarınızı Fix Plus ile daha verimli hale getirebilirsiniz.
Kullanımı ise oldukça basit,temiz far fırçasına biraz Fix Plus sıkıyoruz ardından uygulamak istediğimiz fardan bir miktar alıp göz kapağına uyguluyoruz.Renkler anında daha canlı,daha net,daha kalıcı ve metalik,parlak bir görünüme kavuşuyor.Her makyaj severin elinin altında bulunması gereken bir ürün Fix Plus,bir nevi kurtarıcı,detayları önümüzdeki günlerde blog da olacak.:)

NYX FAR

Nyx Love İn Rio Far Paletinin performansı çok iyi olmasa da bahsettiğim şekilde kullanımını sevdim.Yakında Ankara'ya da mağaza açarlarsa yada bulabilirsem Dream Catcher,Rocker Chick paletlerine ve refil farlarına da bakmayı düşünüyorum,onlardan beklentim yüksek.:)Nyx Love İn Rio ABD satış fiyatı 6 $ indirimli 3 $,Türkiye satış fiyatı ise 29.95 TL.3 $'a alırım ama 29.95 TL'ye alır mıyım bilemedim.:/ Nyx ürünlerine ulaşmak isterseniz İstanbul Bağdat Caddesi Nyx Mağazasından,Boyner ve Ykm Nyx Standlarından ulaşabilirsiniz.
Nyx Türkiye yeniliklerinden haberdar olmak için instagram hesaplarını takip etmeyi unutmayın.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

10 yorum:

  1. Performansı üzücü olmuş ama Fix+ ile renklere hayran kaldım!! İstanbul'a gittiğimde NYX mağazasını talan etmeyi hedefliyorum :))) Güle güle kullan Selinay'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fix ile sonuçlar gayet tatmin edici Başak'cım.İst.daki ilk işimiz o zaten resmen kurcalanmak için yapılmış o mağaza,liste kabarık.:D Çok teşekkürler,sevgiler!

      Sil
  2. bende de başka bir rengi var ama bunun renkleri de harika hatta istek listemde de var bu palet şimdilik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk konusunda oldukça iyi,denemenizi tavsiye ederim.:)

      Sil
  3. renkler güzel duruyor ama performansı iyi olmaması güzel olmamış... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler başarılı,performansı da Fix Plus ile halletik.:)Sevgiler!

      Sil
  4. Parmaklarındaki renklere bakınca ne kaar yüksek pigmentasyona sahip demiştim açıklamalarını okuyunca şaşırdım , fix+ in performansı ise baya güzel ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk denediğimde bende öyle demiştim uygulama yapınca baya bir şaşırdım ve üzüldüm ama neyse ki Fix Plus ile kullanabiliyorum.:)

      Sil
  5. Bu ara NYX denemelere doyamıyorum desem yeridir.Fırçayı ıslatmak sonucu kesinlikle değiştiriyor ancak bir süre sonra farların yapısını taşlaştırıyor.Bu yüzden özellikle sediğim farlarda uygulamayı göze alamıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ahh bende bulabilsem tüm ürünlerini bende denemeye doyamayacağım ama ne yazık ki.:(Fix benim kullanamadığım farlarda kurtarıcım, o yüzden pek sorun olmuyor ancak sevdiğim iyi performanslı ürünlerde kullanmayı bende tercih etmiyorum.Ki ister en sevdiği farın taşlaşmasını.:))

      Sil