LOREAL SAF KİL PEELİNG JEL VE MASKE İNCELEMESİ

Loreal Saf Kil Peeling Serisi
Merhaba.
Bloğumun bugünki konukları uzun zamandır kullandığım Loreal'in Saf Kil serisinden Peeling jeli ve maskesi.Her ikiside tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun,cildi ölü derilerden arındırmayı,pürüzsüz ve aydınlık bir görünüme kavuşturmayı vaat ediyor.Bakalım vaatlerini yerini getirebilmişler mi?

loreal saf kil maskesi
Loreal Saf Kil Peeling Maskesi
Loreal Saf Kil Peeling Maskesi,50 mllk cam kavanoz ambalajı ile kolay kullanım imkanı sağlıyor.Kapağını açtığınızda içerisinde plastik bir koruyucu kapak daha bulunuyor,bu da maskenin kurumasını engelliyor ve uzun süre kullanım imkanı sağlıyor.

loreal saf kil peeling
Loreal Saf Kil Maskesi
Loreal Saf Kil Peeling Maskesinin içerisinde 3 çeşit saf kil bulunuyor.Bunlar arı,montmorillonit ve rhassoul killeri,gözenekleri temizleme ve sıkılaştırma konusunda etkililer.Ayrıca maskenin içerisinde cilde parlaklık veren  kırmızı yosun özleride bulunuyor.
Peeling maskesinin içerisinde orta büyüklükte tanecikler var,böylelikle cildinize eksfolasyon yapabiliyorsunuz.Ancak benim gibi hassas cildi olanlar taneciklerden pek hoşlanmayabilirler.O nedenle ovalama işlemi yapmadan kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Gelelim bu maske hakkındaki düşüncelerime,öncelikle maskeyi cildim kuru ve hassas olduğu için haftada bir gün uyguladım.Ovalama işlemini 1-2 kere denedim ama tanecikler sert ve iri olduğundan sevemedim.O nedenle temiz ve kuru cildimde yaklaşık 10 dakika bekletip,ardından ılık su ile duruladım.
Bekleme esnasında ilk dakiklarda hafif bir yanma hissettim fakat daha sonrasında sorun yaşamadım.Duruladıktan sonra cildim pürüzsüz ve yumuşak olmasına rağmen bir gerginlik verdi.
Düzenli kullanımda gözeneklerde hafif bir sıkılaşma sağlıyor ancak tüm pürüzleri gideriyor diyemem.Zaten bunu herhangi maske ile sağlamak hayal bana göre.
Loreal peeling maskesinin en çok cildime canlı ve ışıltılı bir görünüm vermesini sevdim.
Onun dışında tanecikli olmasından hoşlanmadım,ovalamadan da kullansanız durularken arındırmak epey vakit alıyor.Birde koku hassasiyeti olanlar dikkat,ne yazık ki yoğun bir parfüm kokusu var.

loreal saf kil peeling
Loreal Saf Kil Peeling
Loreal Saf Kil Peeling Jel,aslında maskesinden pek farklı olduğu söylenemez.Jel deyince,günlük yıkama jelleri gibidir diye düşünerek almıştım fakat yapısı aynı maske gibi,çok yoğun.Bence günlük kulanıma uygun bir ürün değil,haftada 1-2 gün peeling gibi hatta maske gibide kullanılabilir.

loreal saf kil aydınlatıcı peeling
Loreal Peeling
İçeriği maske ile aynı sadece ambalajları farklı 150 mllik bir tüpün içerisinde.Temizleyici olarak kullanmayı denedim fakat hiç verim alamadım,peeling olarak daha başarılı.Ancak tanecikleri sert ve iri o nedenle pek sevemedim.Vücut peelingi olarak işe yarar.


Loreal Saf Kil Peeling serisinden bir ürün almayı düşünenler bana göre maskeyi tercih etsinler derim.İki ürün arasında pek bir fark yok ama sert peelinglerden hoşlanıyorsanız jelide tercih edebilirsiniz.


Loreal Saf Kil Peeling jel ve maskesini Gratis,Watsons,Rossmann gibi kozmetik mağazalarında ve online web sitelerinde bulabilirsiniz.Peeling maskesinin fiyatı 40 TL,jel ise 25 TL almak isterseniz indirim dönemlerini değerlendirin derim.

Sevgi ve güzellikle kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder