BİTENLER #11

nip fap glikolik ped kullananlar
Bitenler
Merhaba.
Uzunca bir aradan sonra nihayet bloğuma dönebildim,yazacak çok şey var tabi ama önce son zamanlarda bitirdiğim ürünlerden bahsetmek istiyorum sizlere.Aslında 2017 nin son bitenleri de diyebiliriz.:)Hadi gelin bakalım neler bitmiş,neler favori olabilmiş?

loreal saf kil maskesi yorumları
Biten Cilt Bakım Ürünleri
Loreal Pure Clay Detoks Maske:Loreal!in cilt bakım ürünleri arasında en sevdiğim ürünü hiç kuşkusuz maskeleri.Pure Clay serisindeki maskelerin arasında en beğendiğim ise detoks olanı.Bittikçe aldığım bir ürün,detaylı incelemesine Loreal Detoks Maske başlığından ulaşabilirsiniz.

Nivea Ballı Koruyucu El Kremi:Daha öncede kullandığım bir kremdi ama kendisini bir köşede unutmuşum ne yazıkki.Yapısı biraz yoğun,gün içerisinde ellerinize uyguladığınızda yapışkanlık hissi veriyor ve hemen emilmiyor.O nedenle genellikle gece yatarken bolca kullanarak bitirdim,elllerimi yumuşak ve pürüzsüz yaptı ama etkileri çok uzun süreli değil.

Loreal Pure Clay Detoks Arındırıcı Yüz Yıkama Jeli:Severek kullandığım,çok bereketli bir ürün. Kullan kullan bitmek bilmeyince bende kalanını duş jeli olarak değerlendirdim.Detaylı yorumlarıma  Loreal Pure Clay Detoks Yüz Yıkama Jeli başlıklı yazımdan ulaşabilirsiniz.

Origins Vitazing Spf 15 Nemlendirici Krem:En kısa zamanda tekrar alacağım bir ürün olmayı başardı.Nemlendirme ve cilde canlılık verme konusunda oldukça etkili,Detaylı yorumlarım Origins Vitazing Nemlendirici başlığında.

Origins Ginzing Nemlendirici Krem:Portakal bahçelerini anımsatan mis kokusuyla gönlüm kazandı bu krem.Tabi etkilerinden de memnun kaldım yaz aylarında  tekrar kullanmayı düşünüyorum.
Detaylı yorumlarım Origins Ginzing Nemlendirici başlığında.

Uludağ Premium E Vitaminli Termal Su Spreyi:Günlük cilt bakım rutininde termal spreyler olmazsa olmazlarımdan.Uludağ termal su spreyi de beklemediğim kadar iyi çıktı ve favorilerim arasına girmeyi başardı.Uygun fiyatlı ve ulaşılabilir bir ürün olduğu için de herkese tavsiye ederim.Detaylı yorumlar yakında.:)

Nip Fab Glycolic Fix Night Pads:Daha önce glikolik pedlerin normal  olanını kullanmış ve çok bayılmamıştım ama bunu çok sevdiğimi söyleyebilirim.Hatta ikinci kutuyuda kullanıyorum yakında detayları gelecek.

en iyi kağıt maskeler
Biten Kağıt Maskeler
Watsons Kağıt Maskeler:Bittikçe aldığım,sıklıkla tükettiğim maskeler,en sevdiklerim ise Red Wiine,Black Pearl ve Double Ha.Cildi nemlendirme ve canlandırma konusunda gayet iyi iş çıkarıyolar.Denemediyseniz mutlaka deneyin derim:)

Missha Kağıt Maskeler:Missha maske konusunda oldukça fazla çeşide sahip.Ben genelde Herb in nude serisinden ve hyaluronic asit içeren ampul maskelerinden tercih ediyorum.Gayette memnunum maskeleri incecik ve yumuşak yüzünüzü hiç rahatsız etmiyor.Ayrıca oldukça da etkililer,arada stok yapıyoum ki,bitmesinler.:)

Beyond'un maskeleri de güzeldi ama nemlendirme konuusnda etkileri çok uzun süreli olmadı.Cala makyaj temizleme mendilleri ise sürekli aldığım ürünlerden,acil durumlarda epey işimi görüyor.

the body shop duş jeli
Biten Duş Jelleri ve Kremler
Duru Fresh Duş Jeli:İçerisinde minik tanecikler olan,bolca köpüren bir duş jeli.Ferah bir kokuya sahip ama cildiniz kuru ise pek sevmeyebilirsiniz.Benim cildimi epey kuruttu.

Palmolive Body Butter Nane Keyfi:Duş jelinden ziyade losyon kıvamında bir yapısı var ama daha yoğun.İyi köpürüyor,cildi rahatlan nane aromasını da fazlasıyla hissediyorsunuz.Özellikle yaz aylarında bu tarz duş jellerini daha çok seviyorum.Ciltte kuruluk,gerginlik de yaratmıyor.

The Body Shop Virgin Mojita Duş Jeli ve Body Butter:Duş jeli,nane ve lime araomasıyla cildi rahatlatıp,ferahlatıyor.Bolca köpürüyor,cildimde herhangi hasasiyet yaratmadı ama kuruluk yapıyor.
Body butter ise cildi derinlemesine nemlendirmenin yanı sıra,parlak bir görünüm veriyor.Daha öncede kullandığım sevdiğim bir koleksiyon,ferah kokulardan hoşlananlara tavsiyemdir.:)

Garnier Ultimate Blends Vücut Losyonu:Hassas ve alerjenik ciltlilerin kullanımına uygun olan bu vücut losyonunun bitmesine çok üzüldüm.:( Zira alerjik cildimin anlaşabildiği nadir losyonlardandı.Yapısı,kokusu ve etkieri harikaydı.Cildimi yumuşacık yaptı üstelik herhangi bir hassasiyette yaratmadı.Garnier'in bu serisi ülkemizde yok ama umarım en kısa zamanda gelir.

Loreal elseve saç güzelleştirici krem
Biten Saç Bakım Ürünleri
Redist Miracle Oil Saç Maskesi:Redist'in pek çok ürününü daha önce severek kullanmıştım,bu maskede sevdiğim ürünlerinden biri oldu.İçerisinde çok çeşitte farklı bitkilerin yağları bulunuyor,saçları nemlendiriyor,yumuşacık yapıyor,ayrıca kokusuda çok hoş.

Loreal Elseve Mucizeci Yağ Saç Güzelleştirici Krem:En sevdiğim saç bakım ürünlerinden biri,bittikçe alıyorum.Kuru,kıvırcık ve asi saçlarımı sakinleştirme konusunda çok başarılı.Nemli saçlarıma uç ve gövde kısımlarına az miktarda uyguluyorum,sonrasında buklelerim daha belirgin hem de saçlarım daha canlı görünüyor.

Bioderma Node Ds Şampuan:Aslında benim değil babamın kullandığı bir şampuandı ama bende dönemsel bir sorun yaşayınca denedim.Node ds şampuan özellikle hassas saç derisi ve kepeklenme yaşayan saçlar için dönemsel kullanılan bir şampuan.Şikayetleriniz geçtikten sonra kullanmayı bırakıp devam şampuanına geçiyorsunuz.Özellikle saç derisi hassasiyetinde çok işe yarıyor,saç derimdeki acı ve kızarıklıkdan bu şampuan sayesinde kurtuldum.Kepek konusunda da etkili olduğunu söylüyor babam o nedenle evde her an elimizin altında bulunduracağımız bir ürün kendisi.:)

Kuaf Onarıcı Saç Bakım Maskesi:Keratin içeren maskenin yapısı çok yoğun olmasada etkileri güzeldi.Saçlarımı yumuşacık yaptı,çok kolay tarnmasını sağladı ve de elektriklenme,kabarma gibi problemlerime çözüm sağladı diyebilirim.Kocaman kavanozuyla da oldukça bereketli bir ürün,denk gelirsem tekrar alabilirim.:)

oral b ağız bakım suyu
Biten Ağız Bakım Ürünleri

Oral B Ağız Bakım Suyu:Alkol içermeyen,nane aromalı bir ağız bakım suyu ancak çok keskin bir aroması yok.O nedenle rahatlıkla kullanabildim ama uzun süren ferahlık konusunda birşey söyleyemem.Uzun derken ne kadar bir süreyi kastediyorlar bilemedim? Ağzımı yakmaması ve temiz ferahlık hissi vermesi güzel.

Splat Biocalcium Diş Macunu:Splat diş macunlarını zaten severek kullanıyorum bittikçe de farklı çeşitlerini alıyorum.Hassas diş ve diş etine yönelik olan Biocalcium diş minesini güçlendirici etkilere sahip.İçeriğininde gayet iyi olması nedeniyle ağız içinde ve çevresinde herhangi bir sorun yaşamadan rahatlıkla kullanıyorum.Ağız yakan,yoğun mentol vs. gibi etkileride olmadığından sevdiğim bir ürün oldu.Özellikle diş eti hassasiyetimde etkisini gördüm genelde sızlayan yada kanayan diş etlerimde kullandığım süre boyunca hiç sorun yaşamadım.Splat ile yola devam.:)

maybelline fit me concealer kullananlar
Biten Renkli Kozmetikler

Maybelline Fit Me Concealer:Geçtiğimiz günlerde ülkemize nihayet gelmiş olan Fit Me concealer benim en sevdiğim kapatıcılardan.Artık bittikçe alabileceğim için çok mutluyum.Fırçalı bir aplikatörü var ki bu bence age rewind dan hem daha kullanışlı hem de daha hijyenik.Yapısı,kapatıcılığı ve performansı benim için gayet iyi.Önümüzdeki günlerde detaylı yorumlarımı paylaşacağım.:)

Maybelline The Colossal Big Shot Maskara:Aslında kıl fırçalı maskaraları pek sevmem ama Big Shot gerçekten iyi iş çkarıyor..Uzun uca doğru dararlan fırçasıyla kirpikleri tek tek ayırıyor,hacim veriyor ve uzun görünmesini sağlıyor.Ancak çok çabuk kuruyor ve bitiyor,kullandığım diğer Maybelline rimellerine göre en kısa sürede biten big shot oldu.2 kere şansımı denedim ama sonuç ikisindede aynı oldu.O nedenle takrar alır  mıyım bilemiyorum?

Loreal Volume Million Lashes Feline:Severek kullandığım bir maskaraydı, daha önce volume serisinin diğer çeşitleinide kullanıştım.İçlerinde en sevdiğim Feline oldu.Silikon,kaşık şeklinde bir fırçası var,kirpikleri dipten uca kavrıyor.Daha dolgun ve uzun görünmesini sağlıyor,ayrıca kirpiklerde ağırlık,gözlerde hassasiyet falanda yaratmıyor.Elimdeki maskaralar bitince tekrar alabilirim.

Loreal False Lash Superstar X Fiber Maskara:Geçtiğimiz yıldan beri en sevdiğim Loreal maskarası kendisi oldu.Bittikçe alıyorum,o derece sevdim.:)Çift taraflı olması en sevdiğim özelliklerinden biri.Her iki başlığındaki fırçaları kıl 1. kısımdaki kavisli fırçası kirpikleri güzelce ayırıyor,2. kısımdaki kaşık  şeklindeki fırçası ise içerisindeki fiberler ile kirpikleri dolgunluk ve uzunluk veriyor.Bir nevi takma kirpik etkisi yaratıyor diyebiliriz ama abartılı bir görünümde değil tabi.:)

Maybelline Brow Precise:Son zamanlarda pek kaş maskarası tercih etmiyordum ama Maybelline'in bu maskarasını çok sevdim.Kaşları hem dolduruyor hem sabitliyor ayrıca öyle kazık gibi sertlik falanda yaratmıyor.Tekrar alacağım ürünlerden.:)

Geçtiğimiz aylarda bitirebildiğim ürünler bunlardı,önümüzdeki aylara daha çok renkli kozmetik bitirebilmeyi diliyorum.:)

Sevgi ve güzellikle kalın.:)




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder