ORİGİNS GİNZİNG VE VİTAZİNG NEMLENDİRİCİ KREM İNCELEMESİ

origins ginzing göz kremi
Origins Nemlendirici Kremler
Merhaba.
Daha önce bloğumda kullanmakta olduğum Origins ürünlerinden genel olarak bahsetmiştim eğer hala o yazımı okumadı iseniz Origins Türkiye'de ürünler ve izlenimler başlığından ulaşabilirsiniz.
Bugün ise blogda, Origins'in çok severek kullandığım Ginzing ve Vitazing serisinin nemlendirici kremlerinden bahsedeceğim.

origins nemlendirici krem
Origins Vitazing Nemlendirici Krem
Origins Vitazing Spf 15 Nemlendirici Krem:Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun,hafif yapılı,günlük kullanım için ideal bir ürün.İçerisinde çeşitli bitki yağları ve meyve özleri bulunuyor.Mangosteen,portakal,greyfurt,ginseng gibi maddeler aktif bileşenlerini oluşturuyor.İçerik bilgisine ulaşmak isterseniz buradan detaylara bakabilirsiniz.

Origins Vitazing kremin çok ferah ve tazelik hissi veren bir kokusu var.Özellikle sabah cilt bakım rutininde kullanıldığında cilde canlılık ve tazelik kattığını söyleyebilirim.Hafif yapısı ile cilde uyguladıktan sonra anında emiliyor.Kremin ışıltılı bazları andıran yapısı ise cilde sağlıklı ve aydınlık bir görünüm veriyor.Vitazing kremi kış ve yaz aylarında da kullanma şansım oldu,her dönemde de beklentilerimi karşıladı.Özellikle kış aylarında iyice kuruyan cildime çok iyi geldiğini belirtmeliyim,cildimi yumuşacık ve ışıl ışıl yaptı.Makyaj öncesi kullanımda da cilde kattığı ışıltı ile makyajın daha iyi görünmesini sağlıyor.Son zamanlarda en sevdiğim nemlendirici kremlerden oldu kendisi.Kuru ve normal ciltlilerin mutlaka denemesi gereken kremlerden olduğunu düşünüyorum,benim içinde kışın ne kullanırım derdi yok artık.:)

origins ginzing nemlendirici kullananlar
Origins Ginzing Nemlendirici Krem
Origins Ginzing Nemlendirici Krem:Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun,Vitazing'e göre yapısı daha hafif ve yağlı ciltlilerin de rahatlılıkla kullanabileceğini düşünüyorum.Günlük kulanım için ideal ancak benim cildim kuru olduğu için nemlendirmesi kış aylarında yeterli gelmemişti,bende kendisini yaz aylarında kullandım ve gayette memnun kaldım.Aktif içeriği kafein ve panax ginseng tam bir enerji bombası yani.Ayrıca içerisindeki çeşitli turunçgillerin aroması da kremin kapağını açar açmaz hissediliyor.Kokusuna bayılıyorum,kendimi portakal bahçelerinde gibi hissediyorum her uygulamada.:) Ginzing kremin detaylı içerik listesine buradan bakabilirsiniz.

Origins Ginzing krem,sabah cilt bakım rutininde kullanmak için ideal.Uyguladıktan sonra cilde verdiği ferahlık ve tazelik hissi güne zinde başlamayı sağlıyor (en azından cilt için).Nemlendirmesi benim için yaz aylarında ideal ancak farklı cilt tipleri için kış aylarında da yeterli olabilir.Anında emilen,cilde tazelik,,ferahlık katan,hafif yapılı bir nemlendirici arayanların denemesini tavsiye ederim.

origins ginzing göz kremi kullananlar
Origins Ginzing Göz Kremi
Origins Ginzing Refreshing Göz Kremi:Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun,göz çevresindeki morlukları,torbaları azaltmayı ve ışıltılı bir görünüm vermeyi vaat ediyor.Aktif içeriği kafein,panax ginseng ve magnolia ekstratı.Diğer içeriklere buradan ulaşabilirsiniz.Kokusu yok denecek kadar az,hatta hiç yok gibi.Hafif bir formülü var,uyguladıktan sonra anında emiliyor.Nemlendirmesi yaz ve kış ayları içinde gayet iyi.Göz çevrem çok kuru olmasına rağmen performansını beğendim ayrıca herhangi bir hassasiyete ve milia oluşumuna da neden olmadı.

Ginzing göz kremin morluklar üzerindeki etkilerine yönelik pek fazla bir şey söyleyemem.Çünkü hem çok fazla morluk  problemim yok hemde kremden böyle bir beklentim yok.Benim için iyi bir şekilde nemlendirmesi yeterliydi ki,bunun yanı sıra ışıltılı yapısı ile göz çevresine canlı ve aydınlık bir görünüm verdiğini de belirtmeliyim.

origins nemlendirici kremler
Origins Nemlendirici Kremler-Soldan sağa doğru vitazing,ginzing eye,ginzing
Origins nemlendirici kremlerden memnun kaldığımı ve beklentilerimi karşıladığını söyleyebilirim.Özellikle de hassas ve de kuru olan cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadıkları için mutluyum.Çünkü kimi zaman hiç ummadığım bir dermokozmetik markanın ürünü cildimde farklı sorunlar yaratabiliyor.

Origins ürünlerini denemek isterseniz,ürünlere online olarak origins.com.tr ve de Sephora Türkiye mağazalarından ulaşabilirsiniz.Ayrıca İstanbul Zorlu Center da ki Origins Mağazasını da ziyaret edebilirsiniz.

Dilerim yakın zamanda Ankara'ya da bir şube açarlar ve ülkemizde olmayan Origins ürünlerine de rahatlıkla ulaşabiliriz.:)

Sevgi ve güzellikle kalın.:)









Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. En kısa zamanda Zorlu'daki mağazaya bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper umarım seninde hoşuna gider ürünler.:)

      Sil
  2. Ginzing kremi ben de kullandım ve yaz için favori nemlendiricilerim arasında yerini aldı! Vitazing ve Ginzing göz kremini de senin yazından sonra çok çok merak ettim! Not ettim, bakacağım! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisinide beğeneceğini düşünüyorum Başak'cım,umarım hoşuna gider.Sevgiler!

      Sil