JEFFREE STAR SKİN FROST HİGHLİGHTER -LAVENDER SNOW İNCELEMESİ

jeffree star ürünleri
Jeffree Star Skin Frost Highlighter
Merhaba.
Bloğumun bugünkü konuğu son zamanlarda her çıkardığı ürünle oldukça ses getiren Jeffree Star Cosmetics'in Skin Frost Highlghter serisinden Lavender Snow rengi.Aslında Jeffree'den highlighter almak aklımda yoktu,önceliğim likit mat rujlarıydı ancak Sevgili Dostum Ezgi @beautyinmelody_tr nin siparişleri elime geçince rengin güzelliğine karşı koyamadım ve kendimede aldım.:)

jeffree star highlighter incelemesi
Jeffree Star Highlighter
Jeffree Star Cosmetics alışverişlerimi İngiltere'deyken Beauty Bay sitesinden yapmıştım.Markanın ülkemizde satışı yok,Beauty Bay sitesinin TR'ye gönderimi var ancak malesef paketler gümrüğe takılıyor.Paranızı geri iade almanız vs. gibi işlemlerde epey sorun olabiliyor,o nedenle Jeffree'den ürün almak isteyenler güvenilir instagram hesaplarından sipariş verebilirler.

jeffree star kozmetik
Jeffree Star Lavender Snow Highlighter
Skin Forst Highlighter oldukça büyük kompakt pembe bir ambalaja sahip.Ambalajı epey sağlam,1-2 kere yere düşürmeme rağmen hiçbirşey olmadı.Albenili tasarımını ,içerisindeki büyük ayna ile tamamlaması da gayet güzel ve kullanım açısından pratik olmuş.Genelde çoğu highlighter pudralarda ayna detayı olmuyor.
jeffree star kozmetik türkiye
Jeffree Star Cosmetics Highlighter
Jeffree Star highlighterların gramajıda piyasadaki pek çok high end markaya göre epey fazla.İçerisinde 15 gr ürün bulunuyor, bu da  diğer markaların neredeyse iki katı demek! Alıp yıllarca kullanabileceğiniz türden,sürün,sürüştürün,başka türlü bitmez ki.:)

jeffree star highlighter
Jeffree Star Highlighter
Jeffree Star Skin Frost aydınlatıcıların renk seçeneği çok,en açık tenden en koyu tene kadar uygun olabilecek farklı renk çeşitleri mevcut.Koleksiyonda herkesin tenine yakışır bir renk mutlaka var.Özellikle açık tenlilerin favorisi olan king tut rengi almaya değer.Ama farklı renkler arıyorsanız Lavender Snow renginide çok sevebilirsiiz.:)

jeffree star cosmetics türkiye
Jeffree Star Lavender Snow Highlighter 
JS Lavender Snow,yapı olarak kullandığım diğer highlighterlardan  epey farklı.Kadife gibi olan pudralardan değil,yapısı biraz sert ama sanki yağlı gibi nemli bir kıvamı var.Pigmentasyonu epey yoğun,uygularken dikkatli olmakta fayda var.Yoksa kör edici bir ışıltı ile gezmeniz mümkün.:)

jeffree star ürün yorumları
Jeffree Star Highlighter 
Lavender Snow,soğuk lila tonlarında,metalik bir renk.İçerisinde minik ışıltılar var ancak sim sim bir görünümü yok.ıslak,parlak bir bitişi var.Uygularken fan fırçaların yerine sık kıllı bir fırça kullanmayı tercih ediyorum,böylelikle rahat uygulamanın yanı sıra rahatlıkla da dağıtabiliyorum.Kalıcılık olarak da epey iyi gün içerisinde tazeleme ihtiyacı gerektirmiyor.

jeffree star lavender snow highlighter swatch
Jeffree Star Lavender Snow Highlighter
Jeffree Star Skin Frost Highlighterlar ıslak kullanımada uygun ancak buna hiç gerek olduğunu sanmıyorum.:) Renk ve swatchlar gözünüzü korkumasın,ilk etapta bende "Nasıl kullanırım?" diyordum ama şimdi sürüştürüp duruyorum.:) Doğru uygulandığında ışıltısı şahane!
Özellikle kış aylarında soğuk tonlu renkler kullanıyorsanız,bu renkte size göre olabilir.
Jeffree Star Higlighter Amerika satış fiyatı 29 $,ülkemizde ise çeşitli instagram hesaplarında 160-180 TL arasında değişiyor.Performans ve ürün miktarını düşündüğünüzde bu fiyata bile değer diye düşünüyorum!İlerleyen günlerde elimdeki diğer renginide paylaşacağım.

Sevgi ve güzellikle kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. Pigmenti ne kadar güzel güle güle kullanın :D Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pigment konusunda oldukça iddialı,teşekkürler.:)Sevgiler!

      Sil
  2. bayıldım buna da keşke alsam dediğim renklerden biri de bu :-)) gerçi king tut'u da çok severek kullanıyorum ama olsun :-))) güle güle kullan canım sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. King tut çok güzel bir renk İrem'cim ama kış aylarında farklı bir renk arayışın olursa bu renkte aklında olsun,yakışır sana.Çok teşekkürler,sevgiler.:)

      Sil
  3. Ay çok güzel bir renkmiş gerçekten ve yapısının yumuşaklığı, mükemmelliği fotoğraflardan bile belli! Allahtan kış rengi gerçekten de canım aşırı çekmedi şu an (yalan). Güle güle kullan Selinay'cım, daha sonrası için aklımda olsun! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla artık jeffree ve abhden sonra başka highlighterların yapısını beğenmekte zorlanıyorum Başak'cım.İyi mi oldu kötü mü bilemedim.:D Renk açık tenler için kışın efsane aklında olsun.:)Sevgilerrr:)

      Sil