NYX SUPER SKİNNY EYE MARKER -EYELİNER İNCELEMESİ

nyx eyeliner

Merhaba.
Bugün bloğumda Nyx Super Skinny Eye Marker var.Pek çok makyaj sever için eyeliner olmazsa olmaz bir ürün fakat kullanımı da bir hayli zor.Ben son zamanlarda hem zorluğu nedeniyle hemde başka nedenlerden dolayı günlük makyaj da eyeliner kullanmayı pek tercih etmesem de, bir dönem "Onsuz asla! "diyenlerdendim.Ancak o zamanlar eyeliner çekmek işkence gibiydi benim için.Kusursuz ve her iki kuyruğu eşit eyeliner çekenlere nasıl imrenirdim.:D 
Hal böyle olunca hem kolay uygulansın,hem de simsiyah olsun,akmasın diye farklı farklı markların pek çok eyeliner çeşitlerini denedim.Bugüne kadar kullandıklarım arasında uygulaması hem kolay,hem de eyeliner çekmeye yeni başlayanlar için en ideal ürünlerden biri bana göre Nyx Super Skinny Eye Marker.


nyx eyeliner kullananlar

Nyx Super Skinny Eye Marker,keçeli kalem şeklinde tasarlanmış incecik bir uca sahip.Kullandığım keçe uçlu eyelinerlar arasında en ince uçlu olanı kendisi.Daha önce adeta yazı tahtası kalemi gibi ucu olan Maybelline Master Graphic'i kullandıktan sonra (daha doğrusu kullanamadıktan sonra :D ) böylesi incelik beni şoke etti diyebilirim.:)


nyx eyeliner yorum

Nyx Super Skinny Eyeliner ince ucuyla istediğiniz incelikte uygulama yapma imkanı sağlıyor.Kirpik diplerinize ister incecik isterseniz de daha belirgin eyeliner çekebiliyorsunuz.
Rengi siyah, Carbon Black olarak geçiyor ve farklı renk seçeneği bulunmuyor.Siyahlığı günlük kullanım için yeterli ama likit eyelinerlar kadar yoğun da değil.Zaten keçe uçlu eyelinerların geneli likitler kadar yoğun siyah olmuyor.

nyx super skinny eyeliner

Kalıcılığı gün boyu idare edecek kadar iyi değil fakat 6-7 saate kadar dayandığını söyleyebilirim.Ayrıca gözlerinizi ovuşturduğunuzda yada ağladığınızda aktığını da belirtmeliyim.
Uygularken de ucu ince vesert olmadığı için çok bastırmadan ve de mümkün olduğunca kirpikdiplerinizin başlangıç noktasından dış kısıma doğru tek hamlede uygularsanız daha iyi sonuçlar alırsınız.

nyx eyeliner fiyat

Nyx Super Skinny eyelinerın kullanım süresi açıldıktan sonra 6 ay.Bu tarz keçe uçlu eyelinerlar çok çabuk kuruyabiliyor.Hatta geçtiğimiz günlerde Sevgili Başak @larcenciel bloğunda bitenler yazısında bu ürününün 1 ayda kuruduğunu belirtmişti.:( Ben düzenli olarak eyeliner kullanmadığım için benimkinde bir kuruma olmadı henüz,bakalım ne kadar dayancak.
Nyx Super Skinny Eye Marker fiyatı 26.95 TL,Ykm,Boyner mağazalarından,Nyx Bağdat Caddesi ve Debenhams Cevahir mağazalarından bu ürüne ulaşabilirsiniz.Ayrıca online satış sitelerinden de tüm ürünlere ulaşmanız mümkün!
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

9 yorum:

  1. bu liner benim en sevdiğim ve zaten tek sürmeyi becerebildiğim linerlar arasında :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi sürümü çok rahat bende sevdim valla.:)

      Sil
  2. Ya yazdığın her şeye katılıyorum ama cidden ben bunu ancak o kadar kullanabildim... sonra rengini vermemeye başladı. Elime bastırarak sürünce renk geliyor ama asla göz kapağıma transfer olamıyordu. Bir süre onunla hattı çizip, matte liquid liner ile içini doldurmayı denedim; fakat, sabah çocuğu okula yetiştirmeye çabalayan bünyeme fazla geldi :))) Umarım sende daha uzun ömürlü olur, öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanım süresi çok kötü olmuş Başak'cım bende nasıl olacak bilemiyorum ama çoğu kişi çabuk kuruduğunu söylüyor.:(

      Sil
  3. Bu eyeliner aslında tam benlikmiş, ben de günlük olarak eyeliner kullanmıyorum. Hem çok zahmetli geliyor hem de kendime hiç yakıştırmıyorum. NYX belki tembelliğime bir çözüm olabilir, bir bakayım buna. :) Güle güle kullan, sevgilerimle... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım çok fazla eyeliner kullanmayanlar için ideal ,zaten sürmekte mesele olduğu için bunu rahatlıkla kullanabilirsin.Umarım beğenirsin,teşekkürler.Sevgiler!

      Sil
  4. Keçe uçluların çabuk kuruma olayı olmasa kullanımları rahat aslında. Güle güle kullan, sevgiler.
    renklidosyam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanım açısından en rahat olanlar ama hepisnin bir eksi yanı çıkıyor ne yazıkki.Çok teşekkürler,sevgiler!

      Sil
  5. Elimde bulunan ancak henüz denemeye fırsat bulamadığım bir ürün.Kalıcılık süresi benim için yeterli.Umarım bir ayda kuruma durumu olmaz.

    YanıtlaSil