SOLAİT NEMLENDİRİCİ GÜNEŞ LOSYONU 30 SPF

solait 30 spf nemlendirici güneş losyonu

Merhaba.
Bugün yaz boyunca denizde,havuzda bana eşlik eden bir üründen Solait 30 Spf Nemlendirici Güneş Losyonundan bahsedeceğim sizlere.Hazır önümüzde uzun bir bayram tatili varken tatile gidecek olanlar için seyahat çantasının olmazsa olmazı güneş koruyucu kremlerden biraz bahsedelim.
Güneş kremlerine ilgi yaz aylarında her ne kadar daha çok olsa da bence artık hayatımızın bir parçası haline geldiler.Kış aylarında sadece yüz için güneş kremi kullanırken yaz aylarında havaların ısınmasıyla birlikte açılıp saçıldığımız için vücut için güneş koruyucu ürünler kullanmamız gerekiyor.
Tabi piyasada pek çok markanın farklı çeşitlerde güneş koruyucu ürünleri bulunuyor ki bu da insanın  kafasını biraz karıştırıyor.:)Bende tatile giderken Watsons mağazalarında satılan bir Superdrug markası olan Solait'in güneş kremini hem uygun fiyatlı olduğu için hemde UVA/UVB koruması olduğu için denemek istedim.

solait güneş kremi

Solait Nemlendirici Güneş Kreminde 30 güneş koruma faktörü bulunuyor,aynı zamanda güneşin yaşlandırıcı ve yakıcı etkilerine karşıda koruma sağlıyor.İçerisinde bulunan Pro-Vitamin B5 ile de cildi güneşin zararlı etkilerinden korumanın yanında cilde,nem desteği de sağlıyor.

solait 30 spf güneş losyonu

Solait güneş losyonunun kıvamı çok yoğun değil oldukça akışkan,sürdükten sonra cilde dağıtmak için dakikalarca uğraşmıyorsunuz.Kolayca dağılıyor,yağlı ve beyaz bir görüntü bırakmıyor.Uyguladıktan sonra cilt yüzeyinde hafif nemli bir bitiş sağlıyor fakat yapışkanlık yapmıyor.Kokusu klasik güneş kremleri gibi çok yoğun olmasa da parfüm hassasiyeti olanlar rahatsız olabilir.
Solait güneş losyonunun performansı ise fiyatına göre gayet  yeterli,tatil boyunca güneşe çıkmadan ve gün içerisinde birkaç kez uyguladım.Cildimde güneşten dolayı  herhangi bir kızarıklık,hassasiyet oluşmadı.Aynı zamana cilt rengi benden çok daha açık ve güneşe karşı hassas olan arkadaşımda Solait'in korumasından memnun kaldı.
Benim ten rengim buğday genellikle 30 spf içeren ürünler benim için yeterli oluyor ancak çok açık tenler için daha yüksek koruma faktörü gerekebilir.

solait güneş losyonu kullananlar

Solait güneş kremi 200 mllik plastik bir ambalaja sahip,ürün açıldıktan sonra 12 ay kullanma süresi var.Ayrıca Solait markası hayvanlar üzerinde test yapmıyor,buda artı bir puan bana göre.:)
Solait güneş losyonu suya dayanıklı bir ürün ısıya,tere karşı dayanıklı fakat denize ve havuza girdikten sonra tekrar sürmekte fayda var.Özellikle de güneşin etkili olduğu öğle saatlerinde mutlaka korunmalı 2- 3 saatte bir tekrar koruyucu uygulanmalı.
Nemlendirici özelliği çok yoğun değil tabi ki ama bir nebze de olsa cildin kurumasını engellediğini söylebilirim.Özellikle deniz ve güneşin cildi oldukça kuruttuğu göz önüne alınırsa Solait kullandıktan sonra eskisi kadar kurumadığını en azından pul pul,kağıt gibi olmadığını söyleyebilirim.

solait güneş kremi

Solait markası Watsons mağazalarında satılıyor ve farklı çeşitlerde güneş koruma,bronzlaştırma ürünleri bulunuyor.Güneş losyonunun fiyatın tam olarak bilmiyorum hatırladığım kadarıyla 25-26 TL civarındaydı.İndirim dönemlerinde daha uygun fiyatlara da bulabilirsiniz.
Tatil öncesi uygun fiyatlı  güneş koruyucu arayanlar Solait markasına bir baksınlar derim.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. Bu markayı hiç denemedim ama avobenzone türevli koruyucular hep tercihim olmuştur. İçeriğe bakınca, bu kremin de öyle olduğunu gördüm. Bir dahaki sene için aklımda olsun. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tesadüfen keşfettim ve memnun kaldım.Rica ederim umarım beğenirsiniz,Sevgiler.

      Sil
  2. Bu markanın koruyucularını hiç denemedim; ama, benim güneş koruma için su geçirmez ürünlere ihtiyacım var, kesin! O yüzden seneye hiç sağa sola bakmadan Shiseido Wet Force deneyeceğim :) Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için su geçirmezlik çok fark etmiyor ne bulursam deniyorum,bundan da memnun kaldım.Sevgiler.:)

      Sil
  3. after sun kullanmıştım fena değildi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende memnun kaldım,fiyatına göre başarılı.

      Sil
  4. çok hoş bir yazı olmuş, blogunda çok profosyonelce :) banada beklerim :) www.insensatelord.wixsite.com/lordisbeg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,sitenize ulaşamadım ne yazık ki.

      Sil